Chef Riz Tiru Gaya MasterChef Australia Ke?

Setiap minggu seronok melihat gelagat peserta Masterchef  Malaysia ni, tertarik hati jugak dengan gaya pakaian Chef Riz yang selalu bergaya, ye la dia kan chef paling muda antara 3 orang chef yang jadi juri tu.

Dari gaya gaya Chef Riz ni, macam penah tengok jugak le gaya dia ni..nak semacam atau nak iras iras sama dengan gaya salah seorang juri dari Masterchef Australia tu, namanya Matt Preston.

Siapa minat rancangan masakan dan siri Masterchef mesti biasa tengok Matt Preston.

Sejibik la sekali tengok haha!! dengan gaya rambut dia, pastu Matt Preston ni suka pakai cravat, sama le jugak dengan Chef Riz ni, setiap kali muncul mesti dia pakai cravat jugak..bermacam-macam warna. Takpa la kan, ni mungkin dia dah jumpa identiti dia so pasni orang dah cam le hehe!!

Apa dia cravat, cravat ni  aksesori pakaian la, kain 3 segi ikat kat leher tu..style le sikit kan.

cuba tengok..hehe..macam kembar dak?

Antara ketiga-tiga juri ni Chef Riz paling tinggi kan :)

Aik nak serupa le haha..!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

21 Responses to “Chef Riz Tiru Gaya MasterChef Australia Ke?”

  1. Procamnet says:

    sebijik sebijon siot.. hahahah
    Procamnet recently posted..[MV Shared] Projek Pistol – Wanita Seluruh Dunia

  2. mec c says:

    alahai lawak betul le gaya anak chef wan ni..dah la kencing resuma meniru gaya selebriti lain pulak tu..tak tau malu sungguh

  3. mummie says:

    kelakar le chef riz, over le sangat tu kadang kadang bagi komen, chef 2 orang lagi bahasakan diri saya,dia bahasakan diri dia Chef padahal pelatih je pun

  4. tatin abil says:

    lahhh sebijik tu..rupanya dia meniru gaya org lain ye..ish2!!

  5. nasique says:

    sama la..hehe,,tiru la plak..:D
    nasique recently posted..Aziz M. Osman “Kembali” Selepas Lima Tahun

  6. arif says:

    buat malu je la chef riz ni..tak habis2 perangai dia

  7. ayong says:

    meluat la buat muka sombong tu mcm bagosss lah sgt..pelatih je

  8. haha ada gaya Matt Preston. Matt mmg best. Chef Riz pon ok tp kdg2 nmpk sedikit poyo. huhu
    Ekspresi Ruang recently posted..Letter Bench: Bangku Berbentuk Surat Berlipat Oleh Boex

  9. akubiomed says:

    Perasan juga gaya Chef Riz. Tak apalah baru ada variasi didalam rancangan ini.
    akubiomed recently posted..Melihat kapal selam Agosta 70 secara dekat – siri 2

  10. amirulfaiz says:

    Hehe, bila nak berfesyen, ada saja benda yang boleh dibuat. Ikat kain kat leher la..
    amirulfaiz recently posted..Ziarah ke rumah Bro. Ahmed

  11. EddyGeek says:

    hehe nampak sangat tirunya. bukan tak elok, cuma lebih baik buat gaya sendiri.. ada identiti.

  12. titan says:

    biarlah. biar dia jadi kayu pengukur untuk masterchef ke 2 nanti.
    titan recently posted..Komisen kedua dari CPM.biz

  13. nurmisnan says:

    Trend sekarang dear.. ramai yang pakai mcm tuh skrg…
    nurmisnan recently posted..Kejadian dan fadhilat di hari Asyura 10 Muharram

  14. So info and so nice post. Your concept and theme was good and content done a great job.

  15. ohcikgu says:

    entahla. dari dulu memang tak berapa gemar dengan dia nih..
    ohcikgu recently posted..Video Dokumentari Perjuangan Harimau Muda Majalah 3 (Sukan Sea Indonesia 2011)

  16. me says:

    boo r chef riz nih . menyampah aku tengok. da la pelatih je buat p0y0 plak.
    chef lagi 2 org tu rilex n steady jer .

  17. adehhhh… idolanya mungkin…
    Dulu Lain Sekarang Lain recently posted..Pos Laju Yang Lambat

  18. yas says:

    betul laa….gaya yg hampir2 sama….kebetulan atau kesengajaan nih??

  19. ajam says:

    pirating lvl noob

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold