Pelakon Nabila Huda Berbikini Sambut Halloween di Pulau Tioman

Beberapa hari lepas heboh di media media dan blog hiburan gambar Nabila Huda berbikini di Pulau Tioman, gambar tu secara tak sengaja dimuatnaik oleh peminat yang terserempak dengan pelakon itu semasa bercuti di Pulau Tioman. Selain itu jugak di program Galaksi Tv9 baru-baru ni ada jugak heboh seorang pelakon wanita beranak satu yang sambut halloween di Pulau Tioman bercium dengan lelaki.

Cerita nak hampir sama ye, Nabila Huda pun pelakon beranak satu jugak. Dalam galaksi tv9, klu klu yang diberikan pelakon ni sedang mengalami masalah rumahtangga dan baru saja memfailkan perceraian dan sudah ada anak satu. Emm… siapa lagi kan..heboh jugak kat forum forum tu nama artis Nabila Huda disebut2 itulah pelakon wanita yang bercium dengan lelaki yang jugak jurulatih selam di Tioman tu.


Gambar comolot artis beranak satu di Pulau Tioman sempena Halloween

Gambar bikini Nabila Huda:

Walaupun Nabila mengenakan skaf untuk menutup bahagian bahagian yang terdedah namun dia mendapat kutukan hebat di laman sosial oleh para peminat.

Apa nak jadi ye dengan artis artis yang perangai camni, kesian..Nabila kata dia tak bahagia dengan suami daripada duk bergaduh dengan suami dan buat dosa baik dia bercerai..ni pi bersukaria sambut halloween apa cerr…..??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Pelakon Nabila Huda Berbikini Sambut Halloween di Pulau Tioman”

  1. APAN says:

    dah ada anak pun wat perangai mcm ni.hodoh betol…
    APAN recently posted..Bila Diri Overconfident Semasa Bergambar

  2. Blog Sensasi says:

    tu le kalau dah namanya artis..berjuta2 kisah yang panas dan memamlukan..ni dah malukan bapanya sekali ..kesian

  3. kopi says:

    kesian kat anak dia , mak duk bersosial sakan

    Lagi GAMBAR Terbaru APEK dan Dahlia di Werners PANAS
    http://kopipanas2u.blogspot.com/2011/11/lagi-gambar-khairul-fahmi-che-mat-apek.html

  4. Ummi Hanie says:

    ape nk jd ni..dah le smbut halloween,berbikini bagai…ke arah maksiat sgt dah tu.. doakn hidayah utk semua …

  5. Norfazilah zila says:

    ape nk jd ngn artis malaysia skg aek..nk jd ikon pwn x lyk lgsung..tp x sume artis mlaysia cm 2..sape mkn cili die yg trase kn.. huhu…cian2..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold