Gambar-gambar Selebriti Yang Hodoh & Pelik

Letak gambar Michael Jackson pertama, semua tau MJ ni selalu buat pembedahan besar-besaran atas muka dia, kerap pulak tu. Dari dia kulit hitam bertukar ke putih rambut pun macam macam fesyen.

1. MJ

2. Donatella Versace

Pereka fesyen Itali terkenal dengan jenama Versace, dia ni pun kerap jugak buat pembedahan plastik. Duit banyak tak tau nak buat apa kan. Lahir tahun 1955, umur dia 56. Nampak pelik pada wajahnya setelah membuat pembedahan di bahagian bibir.

3.Amy Winehouse

Penyanyi dan pencipta lagu R&B dan jazz dan jugak mangsa ketagihan dadah. Perangai pelik dia yang lain ialah banyak menyimpan tatto wanita bogel di badan , dengan alasan supaya dia tak jadi lesbian…

4. Tori Spelling

Tori Spelling pernah mengaku membuat pembedahan payudara pada usia 20 tahun tetapi hasilnya mengecewakan dan dia mengalami masalah produksi susu..huhu , kalau dia tahu masalah tu akan berlaku mesti dia tak mau buat..emm dah terlmabat..

5. Kelly Osbourne

Kalau dia tak make – up pelik mcm ni mesti dia ok kan…

6. Marilyn Manson

Macam zombi kg pisang :)

7.Jocelyn Wildenstein

Memang muka dia ni serupa dgn singa

8.Shane MacGowan

9.Steven Tyler

Ni gambar dia tak nganga ,kalau mas nyanyi dia nganga..hehe luas mulut  dia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

9 Responses to “Gambar-gambar Selebriti Yang Hodoh & Pelik”

  1. posh76 says:

    huduhnyer…pandai jelah depa ni
    posh76 recently posted..Puduraya NewLook!!!!!!!!

  2. anis alya says:

    nasib baik la artis2 kita ta setaksub org barat yg dok operate je tu kan.
    anis alya recently posted..Silalah join GA saya ye!!! Hehehe…

  3. eddie says:

    aduiya…mcm nie pon bleh jd artis…hahaha
    eddie recently posted..Seni Pensil Kontot

  4. titan says:

    ngeri tengokk..lagi-lagi yang perempuan. huhu..
    titan recently posted..Komisen ke 2 dari TipsPTD.com

  5. Ummi Hanie says:

    adehh .. huduh betul klu lawan ciptaan allah kan …

  6. APAN says:

    seram kot muka dorang…tah pe citarasa la wat operation gitu…makin hodoh jadinya…

  7. zik says:

    takut tengok .. bersyukurlah dengan kejadian asal…
    zik recently posted..Malaysia kalah tipis 2-3 Bahrain (kempen kelayakkan olimpik 2012) Sob-sob

  8. fiqa says:

    bersyukurlah apa yang tuhan da beri tu……..gatal sangat nak ubah2

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold