5 Sebab Kim Kardashian Cerai Lepas 72 Hari Kahwin

Kim Kardashian seorang model dan pelakon seksi Hollywood, yang baru je melangsungkan perkahwinan dengan bintang NBA KrisHumphries, dilaporkan bercerai. Kim menfailkan permohonan cerai ke atas Kris selepas 72 hari perkahwinan mereka. Hubungan mereka dikatakan semakin buruk dan tak mampu lagi bertahan.

Kim Kardashian memfailkan permohonan cerainya itu di Mahkamah Tinggi Los Angeles, Amerika Syarikat  semalam. Biarpun mengambil keputusan untuk becerai, namun Kim Kardashians mengaku akan tetap menjalin hubungan baik dengan Kris Humphries.

Kenyataan Kim:

“Saya harap semua orang memahami perkara ini bukanlah satu keputusan yang mudah. Saya berharap perkahwinan ini adalah selama-lamanya tetapi kadang-kadang perkara ini tidak berfungsi seperti yang dirancang.”

Ada beberapa sebab Kim Kardashian bercerai seperti digosipkan oleh media2 hiburan di hollywood :

Sebab pertama, Kris selalu membuatkan Kim rasa kecewa atau menghukum cara psikologi, dengan menyimpan misai untuk membuatkan Kim rasa tak selesa. (oo..Kim ni tak suka misai ke? hehe)

Sebab kedua, campurtangan orang ketiga atau pihak keluarga. Kedua-dua adik beradik perempuan Kim selalu menyerang Kris, dan Kim tak menghalang perbuatan adik beradiknya tu. (ish..ish..ni kalau dalam rumahtangga orang bukan artis pun ..masalah jugak ni)

Sebab ketiga, Kim selalu dengan cakap ibunya berbanding suaminya Kris. Kim dikatakan banyak berbincanh dan membuat keputusan selepas mendengar cakap ibunya dan mengenepikan suaminya Kris. (bahya jugak ni jadi anak emak…)

Sebab keempat, Kim dan Kris kurang menghargai antara satu sama lain, banyak gosip tersebar perkahwinan Kim dan Kris hanya untuk populariti dan menaikkan nama mereka. Mereka nampak bahagia semasa bercinta dan mempamerkan kemesraan sebelum berkahwin, selepas itu konflik sering berlaku antara mereka.

Sebab kelima, Kim dan Kris tak cukup masa untuk mengenali hati budi masing masing sebelum membuat keputusan untuk berkahwin.

Sebab sebab lain, Kim enggan ikut Kris hidup sederhana di Minnesota, kerana Kim sudah selesa hidup mewah dan popular di Hollywood.

Kris dianggap rasis dan Kim tidak menyukai perangai buruk Kris itu.

Kris suka tidur dengan anjing dan Kim tidak suka cara Kris menggosok gigi..:)

Ada jugak gosip yang mengatakan perkahwinan Kim dan kris hanya untuk mendapatkan wang cara cepat (hehe..atau skim cepat kaya ke?) Mereka berdua dikatakan sepakat untuk bercerai bagi menaikkan nama dan populariti masing masing. Kira cam nikah kontrak kot..

Rugi saja le penaja..pemilik majalah2, media2 yang duk tayang gambar gambar baju pengantin dan buat liputan perkahwinan diorang ni ye..dapat duit banyak jugak tu kat Kim ni, harga gambar kahwin dijual juta2 tu. Last2 bercerai…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “5 Sebab Kim Kardashian Cerai Lepas 72 Hari Kahwin”

  1. anis alya says:

    dah nama pun artis. mcm2 la dorg ni.

  2. akubiomed says:

    Cerita cerai berai di Malaysia tidak kurang hebatnya. Bercinta bagai hendak rak berpisah sekejap sahaja
    akubiomed recently posted..Wordless Wednesday #16 – Pilihan sukar

  3. Wow……looking to be an interesting one…..i m also surprised…..

  4. kopi says:

    Biasa le kalau mat saleh ni. artis malaysia pun sama jg

    -Isteri Jual Gambar Bogel di Facebool

    http://kopipanas2u.blogspot.com/2011/11/isteri-jual-gambar-bogel-di-facebook.html

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold