Tertipu Selama 10 Tahun – Wanita Yang Kekasihnya Juga Wanita

Kes ni berlaku di London wanita bernama Nicole Linsay yang berstatus janda beranak 2 ini rasa malang apabila baru tersedar dia sebenarnya ditipu apabila berkasih dengan wanita jugak sejak 10 tahun lalu. Lama tu tempoh penipuan ni..10 tahun dia sangka kekasih hatinya tu lelaki rupanya wanita..huhu..

Nama kekasihnya ialah Lee, dan telah pun ditangkap polis pada 21hb September  dibawah tuduhan penipuan seks terhadap Nicole. Mengikut keterangan polis, nama sebenar Lee ialah Samantha Brooks.

Gambar

Lee dan Nicole

Gambar Lee atau nama sebenar Samantha Brooks

“Penipuan yang Lee lakukan terhadap saya dan seluruh keluarga saya adalah mimpi buruk dan benar -benar menyakitkan”, kata Nicole kepada Daily Mail pada 3 hb Oktober 2011.

Nicole kenal dengan Lee sekitar tahun 2001 ketika itu dia berusia 14 tahun, kemudian mereka bertemu lagi sekitar tahun 2006 ketika itu Nicole sudah ada anak seorang berusia 18 bulan. Mereka mula menjalinkan hubungan jarak jauh dalam tahun 2006, dan mereka jarang bertemu, hanya di hujung minggu saja.

Samantha pernah dipenjarakan kerana jenayah seks terhadap gadis berusia 14 tahun dan pernah dipenjara selama 18 bulan di  Isleworth Croen Court iaitu 10 tahun yang lalu.

Setelah dibebaskan  dari penjara  pada tahun 2006, Samantha bertemu dengan Nicole dan menjalin hubungan semula. Mereka berdua  telah merancang untuk berkahwin pada Mac 2010.
Tetapi keluarga Nicole tidak bersetuju kerana  curiga terhadap identiti Samantha yang sebenarnya. Keluarga Nicole curiga kerana  Samantha yang mengaku dirinya  lelaki, tetapi tidak memiliki  rupabentuk kasar seperti lelaki pada wajah dan rambutnya.
“Saya tidak percaya dia seorang wanita. Kita telah melakukan hubungan seks beberapa kali, dan saya baru tahu kalau ternyata dia menyembunyikan sesuatu,”
Semasa melakukan hubungan seks, Samantha yang merupakan warga Uxbridge, wilayah utara London memberi alasan dia tak akan menanggalkan baju atau seluar kerana dia kononnya pernah menjalani pembedahan kanser pada alat kelamin lelakinya.
Samantha jugak memberi alasan apabila ditanya tentang bahagian dadanya yang ditampal plaster. Ianya kerana Samantha nak melindungi bekas payudara yang telah dihilangkan.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Tertipu Selama 10 Tahun – Wanita Yang Kekasihnya Juga Wanita”

  1. akubiomed says:

    Saya lihat wajah kekasihnya yang disangka lelaki memang ada iras wanita. Ini dikatakan cinta itu buta

  2. Pacifista says:

    aduh…ada jugak kes ni berlaku lagi.rasanya pernah jugak berlaku kat malaysia dulu.tapi takde la sampai kawin.rasanya tak sempat nak kawin…
    Pacifista recently posted..Syarat dan Terma Bonus Pacifista

  3. Adeh next time cari pakwe, kena interview dulu ehhhh… verse versa… :wink:

  4. titan says:

    camana leh kena tipu selama macam nih.. :(
    titan recently posted..Komisen kedua dari PakarCoklat.com

  5. yas says:

    Lama tul dia nak sedar….10 taun tu…hehehe

    #Mudah gak minah salleh tu kene tipu yerrr…:)
    yas recently posted..Calvary Church di Bukit Jalil- Apakah berita ini benar?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold