Rating Edisi Khas Tv3 Catat 3 Juta Penonton

Siapa tengok rancangan Edisi Khas Tv3 Fifi Fairuz Fuyoo? hahah!! best kan..mestila best ada Johan Raja Lawak, Apek, Almy Nadia, Sharifah Shahira, Ropie Cecupak, Along, Jep Sepah, dan Acong. Saya pun tak ketinggalan untuk tonton Edisi Khas, paling suka sekali kalau Johan Raja Lawak ada, dia buleh buat memek muka macam mcam tiru gaya selebriti atau artis heheh!! Gaya Hazami, gaya Chef Wan, gaya Karam Singh Walia. Johan kata dia paling sukar tiru gaya Eric Leong..supriseee!!!:)

Dulu2 nya tv3 ada sajikan rancangan lawak Jangan Ketawa kan ada ramai pelawak2 , masih ingat tak dengan Dee, Harith Iskandar,  dan Rambo tu..Edisi Khas ni gabungan pelawak2 le jugak, ada macam2 kisah dan skestsa yang berlainan situasi yang mencuit hati. Walaupun lawak ada jugak mesej yang nak disampaikan tu.

Heroin dalam tu Almy Nadia yang comel dan Sharifah Shahira yang memang lawak dan kepoh. Mungkin untuk episod akan datang, tambah le lagi pelakon wanita lain bg ramai mcm Jehan ke..ok gak kan.

Edisi Khas ni diwawancara oleh Johan yg membawa watak Fifi Fairus Fuyoo dgn gaya ala ala Wan Kamarudin ntv 7 kan..pastu dia cerita le senario yang nak dibongkarkan dan nak dikupaskan tu :)

Semua pelakon dan pelawak dalam rancangan tu memang spontan dan bersahaja, rasanya diorang ni tak payah nak ikut skrip sangat pun..

Dengarnya Edisi Khas ni dicalonkan dalam Anugerah Skrin 2011, untuk kategori rancangan lawak le kot. Tahniah Edisi Khas dan teraju utama..sudah pasti Johan Raja Lawak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Rating Edisi Khas Tv3 Catat 3 Juta Penonton”

  1. yas says:

    org macam saya ni Nuriz nak gak layan mende2 cam ni..tp tu laa…selalu ngat tak berkesempatan…try usha2 kt youtube je laa..tu pn klau ader…hehehe
    yas recently posted..China Rambo

  2. Juan says:

    aku memang suka johan, watak almy nadia dlm rancangan ni pon berjaya dia bawak watak

  3. kakyong says:

    kakyong pun suka tonton edisi khas.. penyampaian santai & ade mesej.. ;)

  4. akubiomed says:

    Boleh tahan juga lawaknya.
    akubiomed recently posted..Cadangan MyKad baru kepada JPN

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold