Pelakon Hollywood Lindsay Lohan Berwajah Tua

Pelakon Hollywood Lindsay Lohan buat hal lagi dan ditahan, bulan April lepas dia didapati mencuri seutas rantai dan kalung berharga USD 2,500 di sebuah butik. Dia ditaha tetapi lepas membayar wang jaminan USD 75,000 (RM225,000) dia dibebaskan semula.

Mahkamah mendapati dia melanggar syarat pengawasan terhadap satu kes lain iaitu memandu ketika mabuk dan mengambil dadah.

Berikutan perlanggaran syarat itu hakim mahkamah Los Angeles, Stephanie Sautner menjatuhkan hukuman penjara 120 hari dan perkhidmatan masyarakat selama 480 jam di rumah mayat dan penjara wanita. Pelakon itu yang kelihatan keliru dan cemas, segera dibawa dari mahkamah oleh pihak berkuasa ke penjara.

Bagaimanapun, peguamnya, Shawn Holley memfailkan notis rayuan, membolehkan Lohan dibebaskan lima jam kemudian.
Memang dia ni bermasalah betul, wajah Lindsay pun dah tak terurus macam orang tua, gigi dia pun dan rosak mungkin sebab dia perokok, pemabuk dan ambil dadah. Malang betul..

Wajah Lindsay yang dulu cantik kini hodoh

Sejak tahun 2007 lagi Lindsay, 25 tahun selalu saja naik turun mahkamah dan dimasukkan ke dalam lokap kerana keruntuhan moral dan berkelakuan buruk.

Semalam Lindsay ditangkap tetapi kemudian dibebaskan setelah membayar jaminan sebanyak USD100,000, kelihatan Lindsay menangis dan tangannya digari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Pelakon Hollywood Lindsay Lohan Berwajah Tua”

  1. hud aikara says:

    pelik ye apasal menangis kalau diri yang musnahkan hidup sendiri.jelas sangat kat sini jiwa dia ni terlampau rapuh…

  2. tipskerjaya says:

    itulah keadaan dunia,, waktu gembira ada dan waktu susah juga dah disediakan,, tapi teman waktu susah memang susah nak dapat

  3. Mus says:

    sayangnya hidup hancur begitu sahaja..
    Mus recently posted..Desa Cattle Farm Umpama ‘New Zealand’ Malaysia

  4. APAN says:

    teruknye…seram tengok muka dia skang…x selera terus.huhu…
    APAN recently posted..Tekanan Emosi Punca Jerawat

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold