Kontroversi Video Adegan Ghairah Mimi One Nation Emcees & Fikhriee

Filem Klip 3 gp bakal ditayangkan di pawagam pada 13 Oktober ni, sebelum ditayangkan sudah ada kontroversi ni, ada beberapa trailer untuk filem ni pun dah disekat atau di banned kerana adegan yang terlalu ghairah. Tapi video yang di banned tu tetap jugak ditayangkan di you tube. Kontroversi lain ialah ada video yang disebarkan oleh pihak yang tak bertanggungjawab dan bukannya dibuat oleh pihak Grand Brilliance atau pengarahnya.

Menurut pengarah filem Klip 3 gp, Aidil, pihak yg memuat naik video rakaman adegan ghairah membabitkan Mimi dan Fikhree Bakar  itu, bukan berdasarkan adegan yang diarahkannya tetapi ia versi yang ditokok tambah.

“Sebenarnya adegan ghairah yang dirakamkan itu bukan sewaktu penggambaran yang saya arahkan tetapi ia diambil menerusi telefon bimbit berdasarkan gambarnya yang kasar dan seperti belum digredkan dalam kualiti yang profesional.

“Adegan ghairah itu juga ditokok tambah di mana ia berbeza dengan adegan dalam 3GP seperti yang saya arahkan itu. Versi yang tersebar di Internet itu juga tidak sama dengan 3GP yang akan ditayangkan mulai Khamis ini,”

Pengarah filem tu tak menafikan ia dilakukankan oleh pihak tertentu, dan kes itu biar Grand Brilliance yang siasat siapa yang merakamkan video tersebut.

Minggu lalu heboh di Internet apabila sebuah adegan yang dikatakan menghairahkan antara Mimi yang juga anggota kumpulan One Nation Emcees itu dan Fikhree yang berlakon dalam 3GP telah menjadi bualan ramai.

Apa kata Mimi pulak:

“Saya memang tidak tahu pasal penyebaran klip video itu kerana sudah lama tidak melayari Internet. Namun yang pasti, itu hanya sedutan lakonan saya. Klip itu antara adegan dalam filem Klip 3GP yang saya jayakan.

“Malah, lakonan yang saya jayakan juga dilakukan secara profesional, jadi jangan kata saya sanggup ketepikan agama semata-mata untuk berjaya dalam bidang lakonan. “Sehubungan itu, saya sungguh kesal dengan tindakan pihak tidak bertanggungjawab yang mahu menjatuhkan maruah saya,”

Menurut Mimi, kebanyakan aksi yang boleh dianggap lucah itu disunting supaya ia nampak seperti adegan sebenar, sedangkan sewaktu penggambaran, watak tambahan atau pendua digunakan supaya kelihatan seperti dirinya.

Vidoe trailer Klip 3gp dibanned

Video trailer filem ni yang orang ramai tak suka…

tak paham le, mana satu betul, memang ada dirakamkan tapi pengarah kata,  bukan Mimi pulak dalam video tu, org tu edit letak orang lain ke pulak..?emmm macam macm.

Filem ni kononnya nak menyedarkan masyarakat pasal klip 3gp dan teknologi masa sekarang yang mudahnya tersebar video2 lucah dan mengancam atau meruntuhkan moral.

Sejauh mana filem ni memberi kebaikan? atau ianya sendiri hanya mencipta kontriversi saja atau hanya nak bagi laku filem dgn unsur2 yg tutttttt…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Kontroversi Video Adegan Ghairah Mimi One Nation Emcees & Fikhriee”

  1. [...] Video kontroversi Mimi dan Fikhriee tersebar di internet/ video trailer Klip 3gp yang di banned Filem tersebut menampilkan tiga buah kisah mengenai rakaman video yang sering disalah guna oleh masyarakat kini, dan wartawan jelita, Maya Akhtar adalah salah seorang mangsa yang terkena tempiasnya. Mimi One Natiom Emcees [...]

  2. eskub says:

    filem sampahhh!!

  3. shametal says:

    citer apa ni..byk yang lucah je

  4. fazlin says:

    ganas betul mimi ni, jilat pisau pulak

  5. akubiomed says:

    Sudah menjadi trend setiap kali hampir dengan hari pelancaran filem baru mesti ada kontroversi yang digembar gemburkan.

  6. [...] nanti. Terlupa pulak, pelakon pun sama daa..Sumber : Aksi Seks Mimi Klip 3gp Di Web Lucah | NurizspaceBuat duit lumayan tanpa modal di Facebook!! Artikel Lain Yang Menarik :Video Klip Falling In Love [...]

  7. portugurlzs says:

    melayu ni dh nk wat filem ape dh ni??!! melayu dh x cm melayu…sediihh !!! x de filem laen ker nk wat??cube wat mcm citer dulu2 tu elokk2 jer…nk pegang pon takott….hhhmmmmmmmm…..kite renung2kn lah yer…

  8. entahpape says:

    cite bangang..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold