Kemunculan Shah Jaszle Dalam Jiwa dan Lara

Misteri sungguh kemunculan watak Raimi lakonan Shah Jaszle yang cuba memikat hati anak kepada Zaman. Watak Raimi nampaknya macam ada udang di sebalik batu, adakah dia jugak licik mempunyai tujuan yang sama untuk mengaut keuntungan dari orang kaya Zaman?

Adakah kemunculan Raimi sebagai hukum karma seperti untuk membalas segala kejahatan yang pernah dilakukan oleh Zaman dulu.Buat baik dibalas baik , buat jahat dibalas jahat kan.

Kekacakan dan kehenseman Aaron Aziz ditenggelamkan oleh watak jahat dia dalam Jiwa dan Lara..hehe!! naik benci pulak kan..memang jadi le watak jahat dia tu.

Memang semakin suspen je drama Jiwa dan Lara ni?

Raimi ni anak kepada Zaman ke atau dia ni tak ada kaitan langsung?..tak tau..memang suspen kan..Raimi ni duk jadi penjual dadah dan pendek kata buat kerja jahat jugak untuk hidup. Dia rasanya dapat memikat hati Yana (Ika Nabila). Memang Raimi ada niat jahat kepada Zaman dan Yana kot.

Cuma yang tak berapa bestnya.. watak dipegang oleh  Neelofa dan Faezah Elai takda, Neelofa dah digantikan dengan pelakon lain,  Faezah Elai yg watak Mar dah mati. Tinggal Aaron Aziz dan Fauzi je la yang di makeupkan berwajah tua (yang tak menjadi tuanya..hehehe)

Ni tadi nampak mata Shah Jaszle (raimi) merah dalam drama Jiwa dan Lara, masa dia cakap dengan Yana (Ika Nabila) ingatkan dia sedih sebab Yana tolak cinta dia mentah2..rupanya Shah Jaszle ni sakit mata le..

Gambar ( jangan tenung lama 2 nanti jangkit ) hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

18 Responses to “Kemunculan Shah Jaszle Dalam Jiwa dan Lara”

  1. [...] SHAH JASZLE sebagai Raimi dalam Jiwa dan Lara..adakah untuk membalas dendam kepada Zaman? Saksikan Jiwa dan Lara di tv3 pada 13hb September 2011 . Jam 10.30 malam dalam slot Samarinda. [...]

  2. Pacifista says:

    haha…bila pulak dia sakit mata ni? :p
    Pacifista recently posted..11-11-11

  3. arh suka semua pelakon best best! lagi lagi shah jazle ni.

  4. puanbee says:

    tak tengookkkkkk arghhh

  5. lin azlina says:

    lor..skait mata rupanya…taknka tengokla

  6. Mejuez says:

    loorhhh .. patut lah part semalam tgk dia cakap ngan Yana macam sedih jaa rupanya sakit mataa.. hhohho

  7. baik itu kejadian menarik dari Shah dalam hidup dan lara .. saya sangat menikmatinya.

  8. yas says:

    antara penyakit yg boleh berjangkit ngan org len…
    yas recently posted..Wordless Wednesday – Ipad,Iphone,Ipod…I PAID.

  9. Mejuez says:

    siapa lah sbenarnya si raimi ni yaaaa… hmmm

  10. titan says:

    wahh..bahaya wehh sakit mata nih..
    titan recently posted..Penjual aiskrim yang kacak tetapi kejam.

  11. faizul says:

    hmmm. sakit mata pun diorang ni boleh tahu yer. Aduhai.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold