Izreen Azminda Cemburu Johan Asari dan Fasha Sandha Mesra

Gosip gosip..hehe mcm melodi pulak dah..ni tentang pelakon Johan atau Botak Juvana yang dikatakan putus cinta dengan pelakon Juvana jugak iaitu Izreen Azminda (yg jadi cikgu dlam drama tu). Johan pulak tak ngaku dia dan Izreen ni ada hubungan istimewa. Izreen Azminda 26 terdahulu agak terkilan dan kecewa apabila Johan, 25 tahun tak mengaku sebab sebelum ni Johan ada meluahkan perasaan melalaui sms dan video..pulak dah..

Johan tak mengaku ada hubungan cinta dengan Izreen


Izreen dan Johan ketika ditemubual di majlis ramah mesra Anugerah Skrin 2011 kelihatan agak tegang, Izreen langsung tak memandang wajah johan ketika ditemubual wartawan. Izreen dan Johan dikatakan ada hubungan cinta sejak bulan Mei lalu. Menurut pengakuan Izreen, Johan ada menghantar video dan sms mengakui mencintai dan menyayangi dia sebelum ini. Tapi malangnya Johan pulak tak mengaku mereka ada hubungan.

Izreen cemburu bila Johan bergambar mesra dengan Fasha Sandha.

Izreen jugak tak puas hati apabila Johan bergambar mesra dengan pelakon Cinta Elysa, walaupun Johan mengatakan ianya hanya untuk promosi drama Cinta Elysa..

Kalau korang nak tengok GAMBAR betapa mesra dan manjanya Fasha dan Johan (klik sini  :) )

“Saya tidak dapat menerima alasan gambar tersebut diambil bagi tujuan promosi kerana mengapa perlu mengambil banyak gambar setiap hari dan kemudian menyebarnya di Twitter,”

Bagaimanapun, Izreen akui bersalah kerana terlalu mengikut perasaan sehingga membuat pelbagai kenyataan negatif tentang Johan ketika ditemubual oleh media sebelum ini.

“Saya mahu memohon maaf kerana saya agak emosional waktu itu. Biarpun sudah putus cinta, kami masih berkawan dan berharap semua orang faham tentang apa yang berlaku,”

“Saya berasa tidak senang dengan kenyataannya seolah-olah kami tidak mempunyai apa-apa sedangkan sebelum ini dia pernah mengaku mencintai dan menyayangi saya melalui rakaman video, gambar dan khidmat pesanan ringkas (SMS).

“Saya rasa sudah cukuplah apa yang dilalui sebelum ini dan tidak mungkin akan kembali bercinta dengannya selepas ini,

Fasha ni memang manja dengan sesapa pun hehe..kalau dulu Diana Rafar dan Zamarul Hisham pun ada kes gak dulu, bila Fasha duk bergambar mesra dengan Zamarul kan.. orang cantik manja..ramai le cemburu..hehe..takut kekasih atau buah hati disambar nanti

Pernah jugak tgk Ady Putra dan Fasha bermesra dalam beberapa drama yang ada mereka berdua..Ady Putra ok jek (takdak le dgr gosip isteri Ady ni melenting)…hehe

Video pengakuan Johan suka Fasha..tgk sampai habis baru paham :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Izreen Azminda Cemburu Johan Asari dan Fasha Sandha Mesra”

  1. haha says:

    Izreen ni dah la pelakon baru. Pastu, tak professional lak tu. Tau la awak tak popular .. Tapi jangan ambil kesempatan atas populariti Fasha dan Johan… wekk..

  2. fara says:

    eh,aku agak terkonfius la..
    si izreen ni kalo tak silap aku isteri johan raja lawak kan?
    ke tu izreen lain?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold