Imej Baru Fida Ibrahim Dengan Skaf

Selepas tersebar gambar Fida Ibrahim dengan hanya berskaf yang dimuatnaik oleh Mamat Sepah di laman Facebook, kini Fida meneruskan imej terbarunya yang hanya mengenakan skaf aje. Kata Fida itu imej baru dan dia mahu mencuba gaya baru biarpun ramai orang membuat bermacam macam tafsiran.

Imej skaf yang dikenakan oleh Fida memang dipakai dan dicuba sejak lama dulu, tapi ramai orang tak perasan. Bagi Fida dia tak mahu kekal dengan satu imej saja dan mahu mencuba imej yang berlainan.

Emm..memang tak ada pun la nampak gaya skaf ni dulu, selepas dia menang Gadis Pantene ni dulu dia mengacara pastu dia berlakon , duk nampak Fida ni pakai tudung je, mungkin paparazi Malaysia tak sempat nak ambil gambar masa Fida berskaf hehe..cuma lepas terlepas gambar dia dengan Mamat di Batam tu..baru le nampak dia pakai skaf pulak. Alang alang orang dah nampak imej skaf kan, apa kata teruskan aje le :)

Gambar Fida dgn Mamat di Batam

Rasanya imej bertudung tu lagi ayu dan lebih baik, barulah tertutup aurat dengan betul. Skaf ni duk nampak leher le pulak..alahai Fida…

Komen Fida dengan imej baru:

“Orang suka mentafsir sesuatu yang tak pasti. Sebenarnya imej skaf ini adalah percubaan saya. Lagi pula saya tak mahu kekal dengan satu imej sahaja.”

“Saya sudah lama memakai skaf, mungkin ramai yang tak perasan. Saya selesa dengan imej ini. Tidak ada kena mengena dengan apa yang terjadi dengan hidup saya.”

“Mungkin orang nampak imej baru saya ni di saat diri saya diuji . Tapi imej ini tidak akan kekal lama keran fesyen selalu berubah-ubah. Mungkin setahun dua lebih saya tak pasti.  Mungkin ada yang  suka dengan imej ini dan ramai yang akan kritik. Saya terima semuanya kerana setiap pembaharuan dalam imej pasti akan ada yang kritik. Dari situ kita nampak kelemahan dan kekurangan diri kita”

Gambar diambil dari sinar harian

Sekarang Fida ada 10 helai skaf yang dibeli di luar negara dan dia mengakui mulai minat memakai skaf apabila bercuti ke luar negara. Fida ada bercuti ke Indonesia dan ternampak skaf yang cantik, setelah mencuba dia merasakan sesuai dengan dirinya.

Fida juga minat untuk berniaga dan memilih tudung untuk memulakan perniagaan. Kini dia telah sebulan menguruskan perniagaan tudung dengan rakan baiknya. Fida berharap perniagaan tudungnya akan mendapat sambutan.Selain tudung ada jugak aksesori wanita lain yang dijual.

Fida berharap tidak ada spekulsi lagi tentang imej terbarunya ini.

Gambar skaf Fida dan Datuk Siti Nurhaliza

Bezanya Fida tak dak jambul cam Siti …kuang3x!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

27 Responses to “Imej Baru Fida Ibrahim Dengan Skaf”

  1. Mus says:

    macam pelik jer fesyen macam ni…
    Mus recently posted..Simulator Kamera DSLR

  2. amie says:

    imej apa le camni, pelik jer

  3. man slupr says:

    sepupu sama je dgn sepupu hahaha

  4. dnoBiz says:

    ni Kira hijrah jugak ke ?? heheh
    kalau siti dari tak bertudung ke pakai skaf…, tapi kalau gostan….
    dnoBiz recently posted..Yuran PIBG – Pelajar miskin wajar dikecuali yuran PIBG

  5. eyqasara says:

    jgn lepas ni ubah imej trus terbukak tudung tu dah laaa.. adohai.. rmai artis yg dah menutup aurat..dia pulak nak buka.. ceh!

  6. suezzzzzz says:

    isu gambar FIDA yang nampak rambaut bagi saya kesalahan bukan pada MAMAT tapi FIDA… sebagai pemerhati imej FIDA sebagai MUSLIMAH dah tercalar.. bukan sebab org lain tapi diri sendiri… FIKIR2kan lah

  7. akubiomed says:

    Hmm…pelik ambil langkah ke terbelakang. Susah juga kalau hidup berpura-pura biasanya tidak akan lama kembali kepada asal

    • imah says:

      bukan pelik…sememangnya kita semua tahu dia berpura2….kesian kat tudung tu…udahlah fida….bukak semua je la kalau dah terasa bahang panasnya pakai tudung tu

  8. far_east says:

    tak sesuai la fyda berskaf…nampak besar gedabak jerrr rupa dia

  9. zik says:

    makin lama. makin kecik tudungnya… lu fikir la sendiri…
    zik recently posted..Tips elakkan mengantuk didalam kelas!!

  10. nuriz says:

    hehe mcm nabil kata ye dakk

  11. mmg nampak pelik… mohon share gambar ya.

  12. APAN says:

    namapak baik je dia ni…tapi x sangka mmg jahil gak bab2 gini.haha…pe punya artis la gini…
    APAN recently posted..Rabu Yang Bisu #14 – Bayar Saman

  13. sayacomel says:

    tak suka. tak suka..
    sayacomel recently posted..Comel Nakal – Pemakan Daging yang comel

  14. kakiskodeng says:

    kalau mcm nie, serupa tak payah pakai tudung tak?? bukan ker pakai tudung itu untuk menutup rambut dan juga aurat. leher tue kan termasuk lam aurat wanita. yenna dey la fida nie..

  15. eja says:

    imej dulu lagi sopan dan cantik…nampaknye isu gambar yang tidak bertudung tu memang salah FIDA sendiri.Tidak boleh menyalahkan orang lain,skrg dah pakai skaf aje…tak mustahil satu hari nanti terus bukak tudung!

  16. ieza says:

    kite wanita di wajibkan bertudung bkn sbb fesyen.. tp adalah sbb tuntutan agama.. so xtimbul soal nk ubah imej dn care bertudung mngikut perkembangan semasa@fesyen yg sntiasa brubah..fida ni nk jwb pun xpndai..

  17. ina says:

    buruknya…………………

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold