Gambar Persandingan Nabil dan Nazira di I City Shah Alam

Majlis resepsi Nabil raja lawak dan Nazira Ayub telah berlangsung sekitar jam 8 malam tadi di I- City Shah Alam. Konsep majlis mereka ialah “fairy tale” atau persandingan dalam taman. Nabil dan Nazira dengan sut warna putih.

Gambar persandingan Nabil di i city Shah Alam

Tetamu yang hadir ke majlis persandingan Nabil dan Nazirah kira kira 2000 orang.

Perkahwinan mereka berkonsepkan kartun wonderland yang menjurus kepada keseronokan & ceria bersama para jemputan. Dianggarkan kosnya sekitar RM150 000.

Detik Perkenalan Nazira dan Nabil.

Nazirah adalah adik ipar kepada Nabil, memang mereka kenal sejak 6 tahun lalu, tapi tiada cinta pada masa tu, ye la kan Nabil ni Mat despath, Nazira peramugari..heheh mana nak berputik, sekarang Nabil orang terkenal , kayo la jugak kan sekarang..pokcik kayo…

Nazirah tidak ambil tahu kisah kontroversi dan gosip selama Nabil dalam dunia artis kerana ketika itu dia tidak bercinta dengan Nabil, hanya kenal begitu saja.

Hubungan cinta mereka serius seja 6 bulan lepas, Nazira tertarik dengan sifat kelakar, manja dan romantik.

“Saya sudah kenal Nazirah sejak enam tahun lalu. Ketika itu saya masih bekerja sebagai despatch. Dia merupakan adik ipar kepada rakan saya.

“Kerap kali juga kami berjumpa tetapi tidak bercinta. Dia tak suka saya ketika itu. Kami mulai seriuspun enam bulan lalu,”

“Selama ini saya tidak pernah ambil tahu pasal dia dan tidak tahu mengenai gosip yang melanda dirinya. Selepas mengenali dirinya barulah saya suka dia. Dia seorang yang kelakar dan romantik serta mengambil berat terhadap diri saya,”

Cinta pasangan ini lebih mekar tatkala minat kedua-duanya selari bersama. Nabil yang sememangnya minat menunggang motosikal berkuasa besar memberitahu, Nazirah juga mempunyai minat yang serupa dengannya.


Nabil tak kisah Nazira masak apa pun

“Saya orang yang simple. Apa sahaja dia masak walaupun telur goreng sekalipun saya akan makan,”

Beralih pula soal cahaya mata, pasangan ini mengambil keputusan untuk merancang dahulu cahaya mata.

“Buat masa ini, untuk tahun pertama kami ingin hidup berdua dahulu. Insya-Allah untuk tahun kedua nanti baharu kami merancang mendapatkan anak,”

Nabil dan Nazirah juga sepakat untuk memperoleh tiga cahaya mata.

Meneruskan kehidupan bahagia sebagai suami isteri, Nabil akan kembali sibuk dalam dunia seninya manakala Nazirah pula merancang untuk membuka perniagaan butik pakaian wanita satu hari nanti

Khemah makan beradab

Pelamin Nabil

gambar dari rotikaya

Bergambar dengan ibu bapa Nabil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “Gambar Persandingan Nabil dan Nazira di I City Shah Alam”

  1. cik tom says:

    wah meriahnya majlis perkahwinan diorang..

    • arda says:

      bgus la.. dorang kawen macam ni.. sekurang2 nye tak lupe daratan macam norman ngn memey . kawen macam kt dalam gereja.. dengan memey nye bergaun pendek dan hodoh tu.. euw..

  2. Wan says:

    semuanya cantik.. mesti majlis yg happening tu kan.
    Wan recently posted..Mawi, Ekin Teruja Nak Tahu Jantina Anak

  3. kopipanas says:

    selamat pengantin baru buat nabil sonokkk nabill dpt isteri jelita
    Lihat gambar Fida pakai topi ala serkup dato ct berdating dengan Mamat sepah
    http://kopipanas2u.blogspot.com/2011/10/fida-dengan-gaya-ala-ala-serkuptopi.html

  4. dnoBiz says:

    rm 150 ribu….
    selamat pengantin baru pada Nabil….
    dnoBiz recently posted..Hantu Pocong – Kelibat pocong atas bukit

  5. Pacifista says:

    lawa jugak bini dia ni :)
    tahniah untuk nabil dan isteri :D
    Pacifista recently posted..September 11: 10 Rakan Blogger Pacifista Paling Ramah…

  6. wow…what a great look to the both of celebrities in the Shah Alam city and the way to welcome that also interesting one.

  7. kopipanas says:

    Nabil memang dah kaya skrg

    Gambar PANAS MAMAT SEPAH dan bekas kekasihnya Adda ketika bercuti

    http://kopipanas2u.blogspot.com/2011/10/gambar-panas-mamat-sepah-dan-bekas.html

  8. mia aleeya says:

    oklah.. not that bad.. tapi mcm hmm.tahla mls nk comment lebeih.. btw congrats lah nabil dan zira…

  9. mcrapu says:

    Rasa macam nak kahwin lagi.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold