Gambar Alif Satar dan motornya besarnya BMW K 1600 GTL

Wahh!! dahsyatt ler, Alif Satar ni penggemar motor berkuasa besar rupanya, dulu dia dengan Ducati sekarang dengan motor BMW K 1600 GTL pulak..perrgghhh!! bergaya sungguh Alif dengan motor besarnya. Memang bukan calang calang le siapa yang dapat miliki motor mahal camni yek.

Alif pun dah berjaya dalam bidang hiburan, dah jadi pengacara dari seorang penyanyi, kini dia dah berlakon pulak. Telemovie dia yang pertama Lari Sayang Lari ditayangkan pada 23 Oktober(sini). Sebelum ni Alif jadi pengacara Idola Kecil dan berlakon dalam drama kanak-kanak bertajuk Cuak yg ditayang di Astro Ceria 13 episod. Mantopp ye Alif hehe!!

Tak mustahil bagi Alif memilik motor hebat camni kalau dah tawaran melimpah ruah kan.. Alif lebih suka naik motor besar kerana baginya walaupun motor ni berat tapi naik sedappp :)

Mau tak sedap harga motor ni pun dah RM 168,000, dengan enjin 6 silinder, motor ni baru lagi diperkenal dalam bulan Mei. Tu harga jualan atas jalan tanpa insurans lagi :)

Gambar Alif Satar bersama motor BMW K 1600 GTL

Lagu baru Alif yang sedang menjadi siulan Lelaki Seperti Aku + Shila Amzah versi wanita( Video)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “Gambar Alif Satar dan motornya besarnya BMW K 1600 GTL”

  1. ina says:

    cayalah alif..i suka u i suka u…suka lagu kamu hihihihi..nak naik motor abang alif lehh..??

  2. reen says:

    mahal giler motor alif nie..jangan nakal2 ye naik moto :)jangn rempit

  3. sharfiff says:

    boleh le ronda ronda bawa awekss..baru harga moto insurans lagi..huhu

  4. roha says:

    duit byk sgt dah smpai tak tau nak buat apa tu pasal la beli mtor ni. apa ada hal…

  5. Pacifista says:

    memang gila motor dia ni :)
    Pacifista recently posted..Peserta Maharaja Lawak Mega di Astro Warna

  6. titan says:

    pehh..besarnya..

  7. juanita says:

    huhu…byk nyerrrrr duit diaaa

  8. kakyong says:

    sama plak jawapan kita juanita…
    gila kayo mamat nih..

  9. adehhhh kena jadi LELAKI SEPERTI ALIFF baru dpt motor ni ehhh.. :wink:

  10. Kimie says:

    Gampang kaya mamat nih!!

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold