Kisah Cinta Sesama Jenis Natasha dan Mohd Hafizuddin

Hari ini dalam berita Kosmo ada cerita pasal Mohd Hafizuddin yang disimbah asid di muka gara-gara dia memberi amaran kepada orang yang mengganggu Nastasha seorang pondan yang tinggal serumah dengan dia jugak. Kisah ni berlaku di Perlis, Natasha dipercayai teman tapi mesranya atau cinta sesama jenis. Rupa-rupanya Natasha dan Mohd Hafizuddin ni duduk serumah dah empat bulan. Orang sekeliling tahu mengenai hal itu. Mana taknya sebab sorang tu nyah sorang lagi lelaki, dah tu ada kes cemburu pulak tu pakat duk berebut si Natasha ni.

Natasya pondan sudah 2 kali kena tahan

Gambar Natasya seorang pndan dan kekasihnya Hafizuddin

Natasha ni penampilan dia sebijik cam perempuan. Dipercayai mereka berdua sangat intim bagai pasangan kekasih. Ini disebabkan kes cemburu maka muka Mohd Hafizuddin disimbah asid oleh orang tak dikenalinya.

Natasha, 28 tahun dan Hafizuddin, 20 tahun akan berpindah ke tempat lain mencari rumah baru kerana meraskan tempat tu tak selamat lagi.Dia nak memulakan hidup baru dengan teman tapi mesranya tu.

Menurut Natasha sejak kejadian itu, ramai orang sekeliling mencaci mereka dan tak senang dengan hubungan mereka.

Natasha bekerja sebagai jurujual kosmetik dan sangat dikenali kerana gemar menyanyi di pusat pusat  karaoke. Kerana kes cemburu kepada Mohd Hafizuddin, yang berjaya tinggal serumah dengan Natasha, dia disimbah asid.

Saya sayangkan Hafizuddin sebab dia banyak menolong dan memberi sokongan kepada saya. Oleh itu, keputusan kami ini baik untuk semua pihak,” ujarnya.

Sementara itu, Mohd. Hafizuddin yang bekerja di bidang penyediaan makanan memberitahu, dia akan mengikut Natasha kerana serasi hidup bersama sejak mengenalinya empat bulan lalu.

Dr Mashitah Arah Jabatan Agama Islam Negeri Perlis tangkap pondan Natasya, sekaligus menghukum dia mengikut undang-undang sewajarnya. Jabatan itu saja yang berhak untuk bertindak sebelum kes ini semakin parah.

Nampaknya tindakan dan arahan Dr Mashitah memang tepat, kes ini sangat berat, kedua dua mereka ini nampaknya tak takut dosa dan tak peduli masyarkata, hidup bergelumang dosa tanpa rasa bersalah. Orang sekeliling taku ditimpa bala jika membiarkan semua ini berlaku tanpa tindakan.

Pengakuan Natasya: Saya Pondan Istimewa.

Semakin parah apabila pondan Natasya ni tanpa rasa segan silu dan rasa berdosa menyatakan dia pondan istimewa, yang dianugerahkan oleh tuhan, yang tidak ada ciri ciri istimewa pada ponda pondan lain. Ada jugak lelaki lelaki mengugut dia untuk merogol dia beramai-ramai.

Kenyataan mengarut apa le ni?  Natasya kata dia menjadi sasaran cemburu sebab kerana ada jugak wanita sukakan Mohd Hafizuddin. Nastasya merasakan diri dia ni glemer dan popular le gamaknya ni kot.

Mohd Hafizuddin sudah dibawa lari oleh bapa saudara

Cadangan Natasya nak hidup bersama serumah dengan Hafizuddin terbantut apabila bapa saudara teman lelakinya itu datang dan membawa lari Hafizuddin dari Natasya ketika mereka makan di gerai.

Memang patut pun begitu, keluarga lelaki ni pun tak nak tanggung dosa, takut dapat balasan dari Allah nanti lagi parah..

Ini hubungan terlarang, jadi musibah sudah berlaku, nak lari ke mana lagi, diharap mereka berdua ni insaf lah jangan melakukan hubungan songsang dan melakukan dosa besar.

Jiran pun tak suka le dek non…korang duk buat kerja sumbang dan  boleh mendatangkan fitnah, siapa yang subahat duk tepi rumah kalau dah tau ada sesuatu yang tak kena berlaku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Kisah Cinta Sesama Jenis Natasha dan Mohd Hafizuddin”

  1. titan says:

    aduh..aku tak tahu nak komen macam mana benda nih.. tapi apa barang main campak-campak asid ni..
    titan recently posted..Komisen ke 23 dari Paid-to-Promote.net

  2. Pacifista says:

    aduh…tolong la.tajuk tu buat aku geli geleman dibuatnya.huhu… :p
    Pacifista recently posted..Contest: Review Alexa @ Pacifista.my

  3. ayung says:

    yg menyedihkan, ngaper perlu di simbahkan asid ke muka budak laki tuh??
    pasal simbahan asid skang nih jadi makin berleluasa…

  4. Sorry says:

    Aku rasa, nyah tu yg patut kena asid kot!

  5. macamnilah says:

    ermmm nak kutuk lebih2 kang takut badi tu terkena kt anak cucu plak,. ermmm
    kalo mcm tu jom singgah ke blog sy,
    ada pelbagai info terkini lg sengsasi,
    tajuk utama hari ini,
    isteri parah terminum racun yg dibancuh suami,
    keputusan piala malaysia,
    rumah terbakar disyaki angkara janda.
    petknode aniaya kucing.
    dan pelbagai info2 terkini lagi sengsasi yg ada,..
    jom ramai2 terjah ke blog saya.

  6. mat says:

    xtau la hafiz ooooiiiii kalo ko xinsaf2 lgi….
    hidayah mmg btol2 dpn mata dh allah bgi. Dia pnjgkn nyawa nk bgi peluang ko brtaubat.

  7. insan says:

    alah yg kutuk2 org dlm kat sini tu … selidik diri sebelum mengutuk org lain…. K

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold