Gambar Hantaran Memey dan Norman Hakim

Selamat Pengantin baru buat Memey Suhaiza dan Norman Hakim. Memey menerima mas kahwin berjumlah RM22.50 dan lima dulang hantaran perkahwinan berserta wang hantaran berjumlah RM 24,000. Hantaran yang diberikan untuk Memey ialah sistem pengesanan global (GPS), rantai, cincin berlian, kek buah berbentuk beg tangan Gucci, sirih junjung dan al-Quran.

Manakala Norman menerima tujuh(7) dulang hantaran daripada Memey iaitu iPad 2, cincin, coklat, buah-buahan, sirih junjung, kek lapis Sarawak dan al-Quran.

Keseluruhan hantaran kedua-dua belah pihak dianggarkan berjumlah RM40,000 yang digubah oleh Iezla Bridal merangkap perunding perkahwinan.

Majlis Resepsi New York Look Memey dan Norman

Persandingan di Johor (gambar)

Gaun Pengantin Memey akan dipamerkan di Muzium Negara..mak oii!!

Komen ibu Memey lepas Memey nikah dengan Norman

Gambar hantaran perkahwinan Memey dan Norman, mari kita lihat..bagaimanakah rupanya
Hantaran Memey
Sireh Junjung untuk Memey
Di depan rumah pengantin perempuan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Gambar Hantaran Memey dan Norman Hakim”

  1. titan says:

    hoho..semua benda diorang kena ambil gambar..
    titan recently posted..Selangor – Win or Die

  2. ini rupa hantaran anggaran 40k??? giler ke ape?? yg lg cantek dr ni x sampai pun kos 1k melambak kat kedai gubahan bunga kat jalan tar.. ishhhh nak gebang tu pun agak2 lah… dgn budak kecik leh lah nak gebang… haiyyyaaaaaaaaaa

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold