Ally Iskandar Risik Farah Lee?

Ally Iskandar pengacara tv3 yang baru putus tunang dengan Aishah Zainal kini dengar dengar gosip sedang merisik seorang gadisĀ  bernama Farah Lee yang berasal dari Terengganu dan kini sedang belajar di Korea. Mengikut blog hiburan beatiful nara, Farah Lee yang dihubungi melalui sms tidak menafikan atau mengiyakan gosip itu.

Farah Lee dilihat bergambar bersama Ally Iskandar, sungguh ayu dan jelita. Bertudung dan nampak sepadan je dengan Ally hehehe!! cepat2 le Ally masuk meminang nanti melepas..hehe!! Benarkah Farah Lee ni cinta baru yang menjadi telah mengisi kekosongan hati Ally..cewahh!!

Mengikut penulis blog hiburan Abang Nara, Farah Lee adalah junior dia. FArah seorang yang baik menghormati orang tua dan bersopan santun dan mesra dengan rakan rakan lain.

Jika benar Ally nak merisik FArah Lee, alangkah bagusnye, tengok Farah Lee ni pun dah sepadan dengan Ally, sama cute sama kecik molek. Kalau ada jodoh memang tak lari gunung dikejar.

Gambar Ally dan Farah Lee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold