Lagi Gambar Artis Pegang Anjing

Siapakah artis melayu pegang anjing ni? mesti ramai dah sedia maklum artis pelakon popular ni bergambar sambil mengusap dan memeluk manja binatang kesayangannya anjing..bukan kucing. Dulu ada sorang artis ni pelakon jugak dia pun ada bela anjing.

Gambar artis melayu sedang pegang anjing..

pelakon ni pernah berlakon jadi kakak kepada Rusdi Ramli dalam Waris Jari Hantu..

Mufti wilayah Persekutuan, Datuk Wan Zahidi Wan Teh sendiri sudah pun menjelaskan jika air liur atau tahi anjing tersebut terkena pakaian, ia perlulah disamak denngan mambasuhnya sebanyak 7 kali dengan air mutlak dan  sekali daripadanya bercampur dengan tanah suci.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Lagi Gambar Artis Pegang Anjing”

  1. hmm ape lah nak jadi…

  2. muse says:

    hmmm ntah apa2 dorang ni macam ler takder binatang lain nak bela..

  3. sayacomel says:

    emm..artis ni pun satu..suka cari masalah..
    sayacomel recently posted..Happy Eid Mubarak 2011 – Selamat Hari Raya!

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold