Perkahwinan Datuk Nuriz (Zainuri Zain ) dengan En. Mohd Nizam + Video

Disebabkan orang cari Dato Nuriz kahwin depa sampai kat blog Nurizspace ni maka saya buat le entri ni sebab depa tak jumpa apa yg dicari. Jadi saya pun terpaksa cari pasal perkahwinan Datuk Nuriz ni jugak. Nama nick name je Nuriz ni sama pulak dengan Datuk Nuriz atau nama sebenar beliau Zainuri Zain. Perkahwinan Datuk Nuriz dengan Mohd Nizam ni agak sepcial sebab Datuk Nuriz ni dah berusia 40-an dan pasangannya berbeza usia  lebih 20 tahun. Korang boleh tengok dalam rancangan Nona di Tonton.com.my liputan yang dibuat oleh Nona di majlis perkahwinan Datuk Nuriz ni.

Beliau merupakan ahli perniagaan terkenal, sekarang dah ada hotel nama Nuriz Palace di Sungai Petani. Tau kan Nuriz kosmetik, aha..bukan Nuriz ni yang buat tu hahah!! Datuk Nuriz merupakan pengasas Nuriz Kosmetik. Nuriz (nurizspace) ni hanya blogger sambilan je tak kaya cam Datuk Nuriz tu.

Sedikit cerita pasal Datuk Zainuri ni

Anak jati negeri Che Siti Wan Kembang ini mula mengasaskan rangkaian produk kecantikan Nuriz Kosmetik pada 1997 dan kini sudah bertapak selama 13 tahun di pasaran tempatan.


Zainuri ataupun lebih dikenali sebagai Nurie berkata, dia dilahirkan dalam keluarga berniaga manakala familinya memiliki kedai kain dan kedai peralatan selain kilang batik dan tembakau. Malah, sebelum ini beliau juga berkahwin dengan orang bisnes dan tidak dinafikan, wanita di Kelantan memang terkenal dalam dunia perniagaan. Jadi tidak hairan kalau darah berniaga mengalir deras dalam jiwa wanita cekal ini.


Akuinya, setiap pengalaman yang diperoleh daripada keluarga dan bekas suami itu dijadikan sebagai panduan dan sempadan untuk berjaya dalam perniagaan diceburinya.


“Jika dulu saya hanya mampu melihat, tapi kini dapat merasai sendiri kepuasan apabila perniagaan yang dijalankan memperoleh keuntungan.

Gambar Perkahwinan pengasas Nuriz Kosmetik  2/5 /2011



Video perkahwinan Datuk Nuriz

Mungkin anda nak lihat Malam berinai Ayu Raudhah

Ijabkabul Ayu Raudhah dan Zakuan Adha

Gambar Baju Nikah shuib Sepah dan Siti Sarah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Perkahwinan Datuk Nuriz (Zainuri Zain ) dengan En. Mohd Nizam + Video”

  1. mula2 baca tajuk tu ingat kan u mean ur grandfather kawen. keh3..

    ingatkan baru kawen dah berbulan rupanya ..
    Sarang Jerung recently posted..Bagusnya Awak Baca Tajuk Terus Komen

  2. Errrrk…. Dia bukan pemilik Nurizspace.com juga ke? :D
    Tahniah Datuk Nuriz.
    Sabahan Bloggers Club recently posted..How to remove 404 error

  3. wadud says:

    wow dah pangkat makcik..
    hehehe..
    jangan mare..

  4. hehehe.. jodoh depa kan wlaupun mmg berbeza jauh dr segi umur..

  5. lolo says:

    Macam mak dengan anak je

  6. anne chinta spa says:

    Alhamdulillah …tahniah buat Datuk Nuriz dan suami.
    Selamat pengantn baru ,moga kekal hngga hujung nyawa….

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold