Watak Botak dalam Juvana

Antara banyak watak dalam Juvana, watak Botak ni agak menyerlah. Bukan saja watak utama Zahiril Adzim digilai para remaja terutama remaja perempuan, watak Botak yang jahat tu pun diminati. Selalu watak jahat ni dibenci tapi terbalik pulak. Apa ada pada Botak..heheh!! adakah Botak ni ada aura mcam Sam pelakon paling popular sekarang tu?  Nuriz tengok pelakon bernama Johan Ariff Asari ni (watak Botak) ni boleh le ganti Que Haidar. Lakonan dia sangat menyerlah dan bersahaja. Tak lama lagi dia mungkin akan setanding Que Haidar dan Sam atau pelakon popular lain.

Artikel lain : Biodata Beto Kusyairy a.k.a Cikgu Ariffin

Johan Ariff sebagai Botak

Biodata Johan Ariff Asari:

Ni ada sikit biodata Johan Ariff (watak Botak dalam Juvana)

Nama : Johan Ariff Asari

Umur : 25 tahun

Asal : Pulau Pinang

Pendidikan: Diploma Kaunseling di Kolej Universiti Islam Melaka (KUIM), pernah mendapat pendidikan kelas tahfiz selama dua tahun di Batam dan Jambi, Indonesia.

Kebolehan: menghafal 1 setengah juzuk al quran

Seorang yang kelakar dan peramah, suka merendah diri

Watak Botak dalam Juvana : Botak ialah seorang remaja berusia 17 tahun, anak luar nikah yang menjadi mangsa dera bapa yang kaki botol.  Akhirnya Botak jadi suka  memberontak dan membuli.

Botak Juvana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

9 Responses to “Watak Botak dalam Juvana”

  1. izan ishak says:

    dia berjaya bawak watak botak sampai menyampah tgk dia. serius seram sbb dia sgt ganas~

  2. Tak lama lagi ramailah budak-budak sekolah yang mula botak. :)
    Sabahan Bloggers Club recently posted..Chinese and Malay bloggers cannot mix

  3. cik zaza says:

    tau takpe.. tapi drpd watak daim tu sy lebih suka watak botak.walaupun dia jahat.huhu

  4. MDHAFiZ.NET says:

    wow! hebat kebolehannya..x sangka dia pernah masuk kelas tahfiz…
    saya suka cerita ini…hehehe..memang best..
    MDHAFiZ.NET recently posted..WordPress “The Google 1 Plugin”

  5. APAN says:

    x berapa layan sngat citer ni.sebab xde peluang.huhu…tpi tau la watak ni.pasan gak kalo tetengok citer ni.budak tahfiz lak tu…
    APAN recently posted..Rekod Perkahwinan Pelik &amp Bodoh

  6. yas says:

    Rasenya baru td tertengok jap citer tu…mmg org umah je yg layan…tp x sangka lak yg botak tu terer hafai quran…bagus le klau gitu…
    yas recently posted..SBC June 2011 Giveaway

  7. wah..jangan main2, diploma kaunseling dan pelajar tahfiz ni, mungkin dia faham jiwa remaja bermasalah jadi boleh bawa watak tu dengan baik

  8. InfoLepak says:

    memang terbaik dia berlakon, tapi tngk pun tahu jenis yang alim… hehe, dapat rasa aura dia
    InfoLepak recently posted..Kebaikan Malu Yang Anda Perlu Tahu Hot !!!

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold