Nora Elena – Konflik minggu minggu akhir

Minggu depan ialah minggu minggu akhir Nora Elena, semakin hangat dan semakin banyak konflik yang bakal terjadi. Yvonne semaki menjadi gila bayang dan kadang kadang macam orang gila le. Dalam novel Kasih Yang Suci, ( korang mesti baca) ada petikandi mana Yvonne sanggup menculik anak Seth Tan. Dalam drama tak tau le cemana kan.

Keadaan semakin tegang selepas Nora dapat tau Seth ialah perogolnya, dia tak dapat menerima Seth. Yvonne pulak mengambil kesempatan tu untuk merampas kembali Seth. Yvonne jugak menyebarkan gambar gambar Ins Amir dengan Nora kepada Seth supaya Seth benci Nora.

Babak Romantik episod 19

Nora dah tahu siapa perogolnya episod 20

 

Dah baca ke: Biodata dan Profil Penuh Siti Saleha/ Nora Elena nih

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Nora Elena – Konflik minggu minggu akhir”

  1. Jahatnya Yvonne, rasa macam nak cekik2 jer dia tengok kat Tv tu. :)
    Sabahan Bloggers Club recently posted..Activate your Blogger mobile templates

    • sri says:

      yap betul..menyampah aku tgk muka dia..bnyk lg llaki lain kat dlm dunia ni..yg dia nak p amik laki org tu wat aper…

  2. [...] Konflik Minggu Akhir Yang Semakin Panas dalam Nora Elena- Video Promo [...]

  3. [...] Konflik Minggu minggu Akhir NORA ELENA – Video Promo [...]

  4. [...] Video Promo – Konflik Mingu AKHIR NORA ELENA [...]

  5. nuriz says:

    hehe!! yvonne watak dilakonkan oleh wan sharmila ni nampaknye berjaya le kan sebab tu org benci

  6. sri says:

    suspens la mggu akhir ni..tabik la kat pelakon2 dlm drama ni kan…org x sbr2 nak smp rumah semata2 nak tgk crt ni..mmg best giler…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold