Gambar Anak Kedua Rita Rudaini dan Aidil

Rita Rudaini dah dapat anak lelaki yang kedua yang baru lahir pada Jumaat lepas. Nama anak kedua Rita ni ialah Airit Rafqa Arjuna. Tu diaa baru..nama Arjuna mcm drama Arjuna lak. Nama ni kalau zaman dulu kala ada le kan. Arjuna dilahirkan di Pusat Perubatan Prince Court seberat 2.75 kg.

Rita letak nama Arjuna sempena nama wira kerana anak ni dikandung semasa dia dilanda masalah dan dugaan yang berat dalam rumahtangganya. Tau le kan kisah dia dulu dengan keluarga sebelah mertua dia, tapi dah ok dah sekarang. Alhamdulillah..

Gambar anak kedua Rita Rudaini

Airit Rafqa Arjuna

Rita Rudaini , Aidil dan 2 anak mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Gambar Anak Kedua Rita Rudaini dan Aidil”

  1. decrewz says:

    Bilalah Jai nak ada anak nih..he3
    decrewz recently posted..Projek Dua Hari Tanpa Henti Masa Cuti

  2. comelnye baby dia.. putih cerah berseri :)

  3. shameel says:

    ternyata mereka berdua hidup bahagia tidak seperti yg dikecohkan oleh media

  4. lin azlina says:

    kiutnya anak rita ni

  5. eizny says:

    dtg cni comel la baby 2 :)

  6. qellissa says:

    comel nya anak dia..yelah dah mak bapak dia pon lawa kuar lah anak yg comel…kan kan kan

  7. dlm ada konflik pon dpt jugak anak kan.. hehehe…
    tahniah..
    mudah2n dgn kelahiran anak kedua ni, diorg xde krisis2 dh..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold