Pekena Jo Cendul Pulut Napoh

Minggu lepas jalan jalan cari makan bersama family di warung Jo Cendul Pulut Napoh. Jo cendul pulut ni dulu penah masuk Majalah Tiga rasanya. Cendul pulut dia lemak dan sedap sangat, elok la nak pekena, masa panas lit lit la ni kan, nak hilangkan dahaga..kalau lalu dari Jitra nak pi Sintok tu boleh la singgah pekena cendul pulut dengan cucuq udang. Sedap sangat. Banyak kali dah Nuriz pi makan kat warung Jo cendul pulut ni.Ramai orag datang minum petang kat situ. Macam macam kuih muih ada.

Jo Cendul Pulut

Selain cendul pulutnya yang lemak berkrim tu, depa ada jugak sediakan masakan kampung, menu yang paling sedap kat ialah Kerabu perut, daging bakar, ulam ulaman, ikan bakar pun ada, sambal belacan tak lupa le, kalau tak dak sambal belacan memang tak sah le.Tu menu untuk tengahari. Kena pi makan cepat cepat nanti habis, maklumle dah sedap kan.. (tak dapat nak snap gambo, sebab pi minum petang je)

Lokasi Jo Cendul Pulut ni senang je nak cari, rasa nya boleh cari dgn gps, lepas je tol plus Jitra nak hala ke Bukit Kayu Hitam , sebelah kiri.

Sapa yang dah rasa cendul pulut Jo ni kena sekali nak datang lagi heheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Pekena Jo Cendul Pulut Napoh”

  1. macamnilah says:

    wahhh menyerelakan lah cendol ngan rojak tu,. terus lapor nk gi tapau sup gearbox la mcm ni hehehehe

  2. fuh lama tak pekena jo cendol pulut. kat highway tu plg sng nk pegi. kat SP pon ada satu
    ekspresiruang recently posted..Dapur Moden Di Kediaman Mewah Di Las Vegas

  3. wah wah… sedapnye.. sila suapkan dni jugak :D

  4. MDHAFiZ.NET says:

    cendol..sedap tu….selamat makan :)

  5. SyafzMagz says:

    rindunye nak makan cendol…dah berapa lama da tak makan cendol ni
    SyafzMagz recently posted..Tutorial Cara Memasang Tab pada sidebar

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold