Kutipan Anu Dalam Botol Rm300,000?

Raja Azmi ni buat dah..tak habis habis kontroversi le pasal Raja Azmi dengan filem “meletup” dia ni. Sebelum ni Raja Azmi buat kenyataan yang kutipan filem Anu Dalam Botol dah kutip RM1 juta dalam masa 5 hari tayangan. Tup tup hari ni kat akhbar tulis RM 300 000 je. Aik!! sapa silap kira ni. Kuang kuang kuang!!

Finas kata kutipan Anu dalam botol cuma RM300,000 je dalam masa 4 hari, dan tu jumlah dari 40 buah pawagam. Bila orang tanya kenapa jumlah ni tak sama macam kenyataan Raja Azmi? Finas jawab, mungkin kutipan dari luar negara depa tak kira lagi. Fuyoo!! hebat ye dari luar negara tu, contoh luar negara..Singapore, dan Brunei..heheh!!

Ada peminat filem Raja Azmi dah bengang, sebab Finas bagitau lain, Raja Azmi bagi tau lain..orang kata kot saja saja Finas nak aibkan Raja Azmi? Finas jawab bukan filem ..Anu dalam botol je dalam rekod depa, banyak lagi filem lain dah dikeluarkan jumlah kutipan.

Tunggu le nanti apa jawapan balas dari Raja Azmi..keh keh keh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Kutipan Anu Dalam Botol Rm300,000?”

  1. han says:

    raja azmi ni tak abih2 kontroversi hahaha!!

  2. ayung says:

    dengar tajuk pun xbeminat nak tengok..hehe:D

  3. Cik Bidadari says:

    isk isk… memcmlh

  4. Lili darwati says:

    ntahla saya lum tgok lg cerita ni, degar tajuk macam best je..

  5. Mr.R says:

    Mr.R pun bengang bila dapat tahu perkara nih. Dah buat post tentang RM1juta. Bila lihat laman web finas… RM530,000 jeh.

  6. mohd nur says:

    Rasanya filem ni tak memberi apa-apa mesej,hiburan atau teladan sekalipun,kita tau Raja azmi lebih suka buat filem-filem kontrovesi dari filem komersial yang lebih mendatangkan untung.Banyak filem-filem panas yang ditolak oleh penonton wayang tapi tak diambil iktibar oleh para produser kita contohnya seperti filem Jalang yang rugi teruk di kritik.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold