Sinopsis Sahara, Samarinda Tv3

Slot Samarinda baru di tv3 bertajuk Sahara akan disiarkan pada 30hb Mac menggantikan Samson & Delaila. Para pelakon dalam Sahara ialah Nanu Baharuddin, Tasha Shila( pelakon Gemilang) dan Ammar Alfian. Drama Samarinda kali ni macam biasa jugak, cerita pasal cinta dan perebutan harta, serta dunia korporat..aduhaii..balik balik cerita yang tu jugak..emmm apo nak dikato..takda pe nak tengok kat tv..layan je le..

Sinopsis Sahara


Sahara yang mengisahkan kisah cinta dua wanita yang mempunyai talian persaudaraan, Sahara ( Nanu) dan Tina (Tasha Shila).
Sahara amat menyayangi adik tunggalnya, Tina sehingga sanggup memenuhi segala kemahuan Tina asalkan Tina bahagia.

Tindakan Sahara yang terlalu memanjakan Tina sering ditegur oleh ibu mereka, Rahimah. Hubungan Sahara dan Tina amat rapat walaupun jarak usia mereka sebanyak 18 tahun.

Akan tetapi kemunculan Ashraf (Ammar Alfian) di dalam hidup mereka akan mengubah segala-galanya.

Tina menganggap Sahara sebagai penghalang cinta untuk memiliki Ashraf. Dia mula bersikap dingin dan sengaja menyusahkan Sahara di pejabat ataupun rumah.

Sahara terkilan dengan sikap kasar Tina namun dia terpaksa menelan segala kepahitannya kerana menyimpan satu rahsia keluarga yang bakal mengubah nasib Sahara dan Tina.

Rahimah pula tidak bersetuju dengan tindakan Sahara yang menyerahkan segala urusan syarikat kepada Tina.

Sahara rasa bersalah kerana Tina bukan pilihan Ashraf dan ingin menebus kehilangan Tina dengan keputusan tersebut.

Tasha Shila

Tasha Shila

 

jangan pernah katakan bahwa
cintamu hanya untukku
karna kini kau telah membaginya

maafkan bila memang kini
harus kutinggalkan dirimu
karna hatiku selalu kau lukai

tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
ku hanya bisa mengatakan apa yang ku rasa

ku menangis membayangkan
betapa kejamnya dirimu atas diriku
kau duakan cinta ini
kau pergi bersamanya

ku menangis melepaskan
kepergian dirimu dari sisi hidupku
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

ku menangis
harus slalu kau tahu
aku lah hati yang telah kau sakiti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Sinopsis Sahara, Samarinda Tv3”

  1. myvitrd says:

    insyaallah nanti saya sharekan link downloadnya.. bila cerita dah bersiar d TV3

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold