Gambar Shah Jazle dan Faezah Elai Masa Kecil

Comelnye budak sekolah dalam gambar ni, agak agak berapa tahun ye budak ni hehe..darjah 3 atau 4 kot.

Gambar budak comel dalam gambar tu ialah Shahz Jazle yang sedang hangat menjadi rebutan dua wanita, sapa lagi kalau tak Maria Farida dan Neelofa. Jejaka terhangat betui ye.

Faezah Elai ni pun comel jugak, fotogenik betul le, kecik2 dah pandai bergaya.

Faezah Elai dan Shahz Jazle masa kecil

Ni pulak gambar Shahz Jazle jadi model..mantopp!! :) sebab tu Maria Farida gelisah gundah gulana tu huhu!!  manakala kat bawah tu semasa Shahz Jazle di klinik gigi..

Shah Jazle

Shahz Jazle semasa di klinik gigi dan masa tu dia ditemani oleh Maria Farida..gambar dari twitter Maria Farida..tinggal kenangan. Kan Maria Farida dah putus dengan Shahz Jazle sebab orang ketiga kononnya, sapa lagi kalau bukan pendatang baru Neelofa. Neelofa dan Shahz Jazle yang berlakon dalam filem  Azura 2011.

amboii manja Shahz Jazle kena teman teman nak pi klinik gigi..sempat lagi noooo amik gambar

Shahz Jazle di klinik gigi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Gambar Shah Jazle dan Faezah Elai Masa Kecil”

  1. decrewz says:

    Kecik macam pompuan je muka dia… :)

  2. Fitrihadi says:

    ouh faezah elai tu one of my favourite artist gak.. dia cun lawa segak dan macam-macam lagi ar.. tapi satu je kekurangan dia.. dia tak layan saya.. hahaha I love u kak faezah!!!
    Fitrihadi recently posted..Siapa Suka Karaoke Boleh Join Contest Blogger Idol ni Yeah!!!

  3. muse says:

    hmmmmm apa pun gua mmg minat kat faezah elai tu hehehe…

  4. lorh.. depa dah putuih ka? maria farida tgh solo la ni eh?
    woahh.. ada can.. heheh..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold