7 Wajah Serupa? Meh Tengok Wajah Serupa

Betul ke orang kata wajah kita ada tujuh yang serupa? Pernah dengar orang kata wajah kita ni kononnya ada 7 yang serupa atau seiras wajah kita. Eh! muka awak serupa le dengan orang ni..eh! muka awak serupa le dengan artis ni..hehe!! untung le muka sapa yang serupa dengan artis kan..glemer le sikit..Tak dapat dipastikan kebenaran pasal wajah 7 serupa tu, kemungkinan tu hanya mitos saja. Jika ada pun, tu lah tandanya Allah berkuasa mencipta.

Ada orang yang adik beradik seibu, sebapa tapiĀ  lain sangat wajah depa, macam bukan adik beradik. Ada pulak orang tu, yang mak ayah lain – lain, tapi pi ke mana – mana orang kata sejibik muka serupa, orang kata kembar. Itu lah kekuasaan Allah… Allah maha pencipta. Manusia yang betul betul serupa memang tak ada kan, suara lain, bentuk badan lain, cap jari lain, warna mata lain, darah lain, warna kulit lain. Yang seiras mungkin ada..

Meh tengok wajah serupa artis Hollywood hehe..memang sejibik!!

Daniel Radcliffe dan Elijah Wood

Javier Bardem dan Jeffrey Dean Morgan

Natalie Portman dan Keira Knightley

p/s : macam – macam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “7 Wajah Serupa? Meh Tengok Wajah Serupa”

  1. AmyZana says:

    natalie dgn keira paling nmpk seiras

  2. S.3.V.3.N says:

    aah la serupa..x perasan la pl. hehe

  3. kencheny says:

    emmm… macam serupa juga lah… tp tak banyak sangat…

    http://kenchenys.blogspot.com/

  4. Addam says:

    rahang Elijah wood lg smart

  5. yas says:

    Agak2nya la kan…kembar kita sendiri dok kat mana la yekk…takat ni yas lom jumpe kembar yas lg…hehehe
    sape yg penah jumpe rupa org yg seiras ngan rupa dia?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold