Sinopsis Sejuta Cinta Marshanda, OST Sejuta Cinta Marshanda TV3

Sinopsis episod 1 Sejuta Cinta Marshanda

Sinetron Sejuta Cinta Marshanda akan menemui penonton di tv3, setiap Isnin – Khamis jam 2.00 petang dengan 61 episod, meggantikan sinetron Alisa. Peminat -peminat Baim Wong, Marshanda dan Ashraf Sinclair jangan lupa tunggu sinetron Sejuta Cinta Marshanda terbaru di tv3. Sinetron ni telah pun ditayangkan di Indonesia pada Julai tahun lalu, di Rcti. Mungkin ada yang pernah tengok sinetron ni secara percuma online di www.mivo tv, iaitu website yang percuma menayangkan rancangan  tv di seberang.

Dalam drama ni ada scene scene Marshanda pakai tudung lihat foto dia bertudung.

sinetron Sejuta Cinta Marshanda tv3

Sinopsis Sejuta Cinta Marshanda, yg Nuriz tulis dalam bahasa Melayu agar korang paham, mengisahkan tentang perjuangan seorang gadis cantik yang jujur untuk mendapatkan cinta sejati dan dia telah terperangkap dalam cinta tiga segi. Marshanda pegang watak sbg Marshanda ialah pasangan  kekasih dgn Ben(Ben Kasyafani). Marshanda sebelum ni pernah bercinta dengan Delvin watak yg dipegang oleh iaitu Baim Wong. Marshanda dan Delvin terpisah kerana ibu Delvin ni tak suka dengan Marshanda yang dikatakan miskin. Jadi mcm biasa cinta 2 darjat le ni kot..ibu Delvin yg sombong ni nak jodohkan Delvin dengan wanita pilihannya. Lagi satu ada kisah masa silam yang berlaku antara ibu Delvin dengan ibu Marshanda yang pernah berkawan baik tapi berpisah.

Marshanda dan Baim Wong, Sejuta Cinta Marshanda

Cinta Marshanda dan Delvin diuji dengan pelbagai dugaan, dalam masa depa dua orang kekasih cuba berjuang nak minta restu ibu Delvin, datang pulak watak wanita bernama Merry (Alice Sofie Norin) yang jugak suka kat Delvin dan dalam diam cuba nak merebut cinta Delvin, Merry ni ialah kawan baik Marshanda dan Delvin jgk. Ben pulak ambil kesempatan dalam konflik hubungan Marshanda dan Delvin dan cuba menarik hati Marshanda. Ashraf Sinclair pulak antara watak lelaki yang jugak berkenan sangat dengan Marshanda..oho!! Marshanda jadi rebutan le ni.

Pelakon Sejuta Cinta Marshanda: Baim Wong, Marshanda, Ben Kasyafani, Meriam Bellina dan Ashraf Sinclair

Apa kesudahan cerita ni, apa rahsia yang cuba disembunyikan oleh ibu Delvin dan ibu Marshanda ni..jeng jeng jeng..tunggguu

OST Sejuta Cinta Marshanda

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya

Mungkin ini sudah suratan
Engkau dan diriku tak bisa bersama
Mungkin ini sudah suratan
Sudah suratan

Reff :
Jangan kau pergi untuk meninggalkan aku
Aku disini dengan sejuta cinta untukmu
Jangan kau pergi untuk melupakan aku
Aku menangis karena hidup tanpamu

Sudah memang sudah
Perjalanan cinta berakhir sudah
Engkau pergi ‘tuk selamanya
‘tuk selamanya

Back to Reff : 2x

Sudah memang sudah

Video you tube Opening Sejuta Cinta Marshanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Sinopsis Sejuta Cinta Marshanda, OST Sejuta Cinta Marshanda TV3”

  1. Hans says:

    sinetron nih tahun depan la habis gamaknya
    hahahaha

    P/S : Bersama Hans di Restoran Keluarga Anda – Yankies Hut

  2. sarahnajwan says:

    …akak skoloh blik kul 3.30 paling awal..huhu..xle tgk
    dok layan bukan diriku ajo lah loning…

  3. [...] Sinopsis Sejuta Cinta Marshanda tv3, OST Sejuta Cinta Marshanda | nurizspace [...]

  4. cerita ini memg best………..pelakonnya juga bagus2 juga……….i love you…………….alll

  5. yayankcraxe says:

    cite neyh bpe episod eh??????
    arap2 ta panjang cgat la…………..

  6. [...] memang sudah Perjalanan cinta berakhir sudah Engkau pergi ‘tuk selamanya ‘tuk [...]

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold