Sejuta Cinta Marshanda Episod 1, ringkasan sinopsis

EPISOD AKHIR 60-61 SEJUTA CINTA MARSHANDA

Episod 1 Sejuta Cinta Marshanda, ni ringkasan sinopsis untuk sinetron baru Sejuta Cinta Marshanda, yang ditranslate ke BM oleh nuriz..merajinkan diri menulis ahaha!!
Pada episod 1 sinetron Sejuta Cinta Marshanda ni,  bermula kisah Marshanda yang miskin, kerjanya mengambil upah basuh baju..kesian Marshanda(Chacha) ni. Marshanda ni bercinta dgn Delvin (Baim Wong). Rupanya cinta depa dua ni tak direstui oleh ibu Delvin ni.
Ibu Delvin ni melarang hubungan cinta antara Marshanda (Chacha) dan Delvin, bila dia dapat tau je, dia pun marah marah, ibu Delvin suruh langkah mayat dia dulu kalau nak jugak bercinta..amboii garang benar mak Delvin,  dia tuduh si Marshanda ni nak rampas atau bolot harta Delvin le nanti..kesian kan heroin kena tuduh gitu..huhu!!

Sejuta Cinta Marshanda (Marshanda dan Baim Wong)

Suatu hari ada pulak ibu kepad Ben(Ben Kasyafani ) mai le bertanyakan hal Marshanda, alahai macam merisik le. Cuba cuba nak jodohkan Marshanda ni dengan Ben( last last Ben dgn Marshanda ni kawen betui kan kat luar drama hehe!!) Ben pulak ambil kesempatan cuba le mengorat si Marshanda ni, tolong le apa yang patut nak ringankan beban kerja duk basuh kain rumah orang, baik punye ngorat heheh!! Ben ni sanggup tunggu Marshanda sampai le Marshanda ni cinta dia. Tapi kesian kat Ben ni bila Marshanda kata dia anggap Ben cuma kawan je, perasaan cinta tak ada, jadi jgn le Ben duk mengharapkan sangat cinta dr dia..cian Ben.
Dalam episod ni jugak akan ada niat jahat dari Merry kawan baik Marshanda dan Delvin yang cuba merosakkan hubungan cinta antara kedua dua nya. Merry ada merakamkan gambar apabila ternampak Abel(Ashraf Sinclair )memapah Marshanda ketika Marshanda tak sihat.

ditulis / ditranslate ke dalam BM oleh Nuriz.

sambungan episod 2…

Video you tube Sejuta Cinta Marshanda Opening

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Sejuta Cinta Marshanda Episod 1, ringkasan sinopsis”

  1. [...] Sinopsis Sejuta Cinta Marshanda, OST Sejuta Cinta Marshanda TV3 January 5th, 2011 nurizspace ShareSinopsis episod 1 Sejuta Cinta Marshanda [...]

  2. hans says:

    awal2 ok lagi
    lepas tu merepek2 la cerita nih
    hahaha

    P/S : Saya Akan Merindui Engku Tan Sri Ibrahim Engku Ngah

  3. nuriz says:

    biasale nak bagi cukup 61 episod tu hehe..panjang berjela le cerita dia
    nuriz recently posted..Sheikh Muzaffar Shukor Bakal Dapat Anak Julai ni

  4. syamila says:

    best gak sinopsis citer ni..tp tk bape suka sgt…sebab penat nak tunggu ending..panjang sgt…he3…
    syamila recently posted..Hina Sangatkah Aku

  5. nurul syazwani says:

    sedih nye cerita ni…..alu banjir rmh sy…..tp best…..so romantics…..kalau lah ade disc SEJUTA CINTA MARSHHANDA memang dah lama sy beli…boleh sy tengok hari2…hehehehe…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold