Gambar Dahlia Teck bersama Khairul Fahmi Che Mat?

Ini le gambar wanita bernama Dahlia Teck yang disebut sebut mempunyai hubungan mesra dengan penjaga gol Khairul Fahmi Che Mat. Dahlia Teck dikatakan menyebabkan Khairul atau KFCM sekarang berubah dan membuatkan hubungan Khairul dengan tunangnya Elia (Jejariruncing) renggang dan bermasalah.

Gambar Dahlia Teck yang dikatakan ada hubungan dengan KFCM

PENGAKUAN Dalia Teck, dia kini sedang kenal hati budi Apek( Gambar Dalia dan Apek)

Muncul FACEBOOK Kami Benci Si Mulut Puaka Kakak kpd Elia Jejariruncing
Artikel : Dahlia Teck model dari Kelate (KFCM dah OK dengan tunang)

Gambar Khairul Fahmi kepenatan semalam selepas Malaysia kalah pada Singapore

Ada lagi gosip mengatakan KFCM sanggup beli kasut 3 pasang untuk Dahlia Teck ni. Apakah betul KFCM memang ada hubungan mesra dengan Dahlia Teck. Di Facebook Elia, kelihatan Elia rasa bengang dan merasakan Khairul sudah banyak berubah dan sanggup meninggikan suara dengan ibu Elia yang cuba menegurnya. Nampaknya macam serius aje. Kalau benar skandal KFCM dgn Dahlia Teck, besar dugaan terhadap Elia. Maklum saja le , mereka baru saja bertunang. Orang kata masa bertunang ni lah macam macam dugaan boleh berlaku. Diharapkan Elia bersabar dan kuat menghadapi dugaan ni.

Elia bengang dengan Khairul Fahmi ( facebook)

 

 

TERKINI gambar DALIA Teck berpegangan tangan bersama jejaka yang dikatakan popular dan seiras APEK..hhuhu( atas ni memang bukan le) tapi yang ni ….gambar tu diambil di Universal Studio Singapore ..kuang3x!!

setelah di zoom

Apek dan Dalia di Universal studio Singapore

credit to oh bulan

Gambar terbaru diupdate :

Gambar Apek bersosial dengan Dahlia Teck yang seksi meksi di sebuah parti+ whiskey

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Gambar Dahlia Teck bersama Khairul Fahmi Che Mat?”

  1. aleasara says:

    hoho nti kite tanya bos kite 3 org tu sbb elia ni sepupu diorg,nak gak tau apa gosip terkini he3….diorg pun ada byk cerita ttg kfcm dan elia.tapi kalau -ve tak dptlah nak citer kat blog…tak baik kan hurm…

  2. nurizspace says:

    Bos sampai 3 org ye hehe..ramai bos

  3. ayu says:

    harap elia banyakkan bersabar kalo jodoh kuat,tak kemana

  4. aween says:

    Gmbr berdua kt bwh tu x sama lansung dgn si dahlia.huhu

  5. Ahmad Zaki says:

    Assalamualaikum…

    Dari awal lagi saya dah fikir, jika kita terlalu menyangjungi seseorang itu, puji lebih-lebih, bangga dengan apa yang ada sehingga seolah-olah menimbulkan riak dan “hidung kembang setaman”, maka masalah seperti inilah yang akan terjadi…

    Saya sendiri pernah menasihati dengan baik dan seikhlasnya pada tunang si budak khairul tu mengenai pakaiannya ketat dan dia tak bertudung, tapi dia tak dapat menerima teguran saya tu dengan minda yang positif. Kalau bertudung pun sbb dia jadi model jemputan untuk kedai yang jual tudung. Saya menegur kerana nak dia dan khairul menjaga keberkatan dalam hubungan diaorg tu… jangan nak pegang2 tangan, mendedahkan aurat…

    Dia tak membalas komen saya secara langsung (dengan tidak menyatakan nama saya) di blog persendirian beliau tetapi beliau siap dengan menyindir teguran saya itu dan beliau juga memberitahu cara dia berpakaian tu adalah biasa, takde salahnya.. .

    Apakah dengan memakai t-shirt ketat hingga menampakkan bentuk dada dan tidak bertudung itu adalah perkata biasa dalam Islam…? Bila jadi masalah mcm ni, sibuk dok hebah di ruangan internet, kutuk macam2 khairul fahmi… sedangkan kita yang membaca tulisan beliau di facebook tu bukannya nampak sebarang bentuk bukti berakam mengenai khairul meninggikan suara.. mungkin ada hal lain yang tidak diceritakan dengan lengkap dan dia memanipulasikan cerita untuk mendapat simpati, ataupun dia pada masa tu salah anggap… Janganlah berat sebelah dengan hanya mempercayai cerita sebelah pihak…!
    Ahmad Zaki recently posted..Keputusan perlawanan bola sepak kedua pusingan kedua Kelayakan Piala Dunia 2014

  6. kakdib says:

    kalo sy dari dulu lg sy sorok KFCM dr apa2 publisiti….no pix no blogs no FB on him….biar life kitorang private…..so xde peluang orang lain nk tackle

  7. cik na says:

    setuju ngan ahmad zaki…tu la over exposed…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold