Fasha Sandha Minta Maaf Sebab Pakai Bikini

Fasha Sandha minta maaf selepas mengetahui gambar dia pakai bikini masa bercuti di Bali tersebar di internet, dia bersama sama rakan perempuan telah pergi bercuti ke Bali dan gambar tu mengikut kata Fasha, dirakamkan pada 30hb Dis 2010 sebelum tahun baru. Gambar bikini Fasha Sandha telah dimuat naik oleh rakannya di Facebook, maka tersebarlah ke merata-rata..

emm sebelum ni saya pun penah tengok gambar Fasha yang sexy mexy..dah nama Fasha Sandha kan..sentiasa tak lari dari kontroversi..dan gambar sexy mexy…alahaaiii Fasha hari tu sambut Halloween..apa apa je le..

Gambar dari Beautifulnara.com

Fasha pakai bikini di Bali 30hb Dis 2010


Ini lah kata kata maaf dari Fasha Sandha yang mengakui kesilapannya..
Salam utk peminat yang saya kasihi…bla bla Dengan rasa rendah diri saya ingin memohon maaf kerana berpakaian bikini begini bersama 3 sahabat saya..

utk peminat Fasha je tau..yang dia nak minta maaf tu..yg tak minat tak payah ler…huhu.(lawak je)

Permohonan maaf Fasha sebab pakai Bikini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

4 Responses to “Fasha Sandha Minta Maaf Sebab Pakai Bikini”

  1. haha.. nama pon pasha sendat..
    baik lam filem je.. heheh…
    Solihin Zubir recently posted..Pencipta Lagu Isabella Hadiri Majlis Solat Hajat Ketika AJL Berlangsung

    • romando says:

      ok bagus minta maaf…yang paling penting mintak ampun kat tuhan….mintak diampunkan dosa2…sebab gambar camtuh….dengan aurat tak tutup semua….sebagai contoh…sehelai rambut tuh…satu dosa dapat….seribu helai rambut tu seribu dosa….tuh kalau sorang jer yg tgk…kalau seribu org tgk….1000×1000 dah jadi 1’000’000 kali dosa…tuh kalau sekali jer tgk….kalau depa tgk banyak kali…udah berganda2 dosa nyer….untuk sekeping gambar yang macam ni…pintu taubat masih dibuka sementara menunggu israfil meniup angin sangka kala….Masya Allah….

  2. akusudin says:

    haahhahaha……fasha sundal la…..dlm film baik bkn main lg ko ek

  3. yas says:

    Gua bohsan tul ngan minah lentik nih…ni la contoh artis yg $#@%%^

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold