Aksi Bogel Mimi One Nation Emcees Tersebar

Mimi One Nation Emcess bogel dalam klip 3gp. Panas panas..berani betul Mimi ni duk bogel pulak. Takdak keja lain pe selain menyanyi dah keluar video 3gp lucah pulak. Betul ke Mimi penyanyi One Nation Emcess bogel ni? Mimi cuma berlakon watak perempuan yang ganas dan psyco atau gila dan beraksi lucah dalam satu filem bertajuk Klip 3gp. Mimi dan terjun ke dunia lakonan pulak.

Video kontroversi Mimi dan Fikhriee tersebar di internet/ video trailer Klip 3gp yang di banned
Filem tersebut menampilkan tiga buah kisah mengenai rakaman video yang sering disalah guna oleh masyarakat kini, dan wartawan jelita, Maya Akhtar adalah salah seorang mangsa yang terkena tempiasnya.

Mimi One Natiom Emcees

Kabarnya lakonan Mimi dipuji kerana pandai membawa watak perempuan jahat seolah-olah dia sudah lama berlakon. Tajuk panas di Kosmo ni salah satu promosi untuk filem ni jugak le kan. Awal awal lagi buh tajuk ni, mesti orang pakat serbu nak tengok video 3gp panas Mimi ni. Dalam filem tu Mimi akan memegang watak Maya Akhtar yang ganas dan jadi pembunuh. Mimi jugak bimbang nanti adegan tu dipandang negatif oleh peminat filem.

Tengok le nanti trailer filem dan hasilnya macam mana..pastu baru orang akan tau baik ke tak baikĀ  filem Klip 3gp tu. Mimi kata dia bukan bogel betul betul pun dalam filem tu. Hai jangan jadi macam filem ..Dalam Botol dah le, main bogel bogel la pulak. Sekarang banyak filem buat cerita ada bogel bogel nak menarik penoton ke pawagam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

5 Responses to “Aksi Bogel Mimi One Nation Emcees Tersebar”

  1. elly says:

    fuhh! semangat. Ingatkan betul-betul tadi.

  2. Daus says:

    Lah berlakun rupanyer..=.=

  3. yas says:

    3gp tuuu….kasi bukakkkk…ha3!!!

  4. adeyh.. baru ingat nak cuci mata.. ahahha.. ;-p

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold