Video Aksi Panas Dua Beradik

Berita menggemparkan di harian metro, metro memang banyak yang panas panas. Kali ni kisah video seks aksi panas kanak kanak yang didakwa adik beradik. Tak pasti le adik beradik ke tak? tapi yang amat menyedihkan dan menakutkan, pasangan dalam video tu ialah kanak kanak berusia  dalam lingkungan 12-14 tahun. Jika benar mereka adik beradik, tu la tanda keruntuhan moral yang amat dasyat dalam masyarakat kita. Mereka masih kanak-kanak tapi beraksi macam orang dewasa. Dari mana mereka tiru ni? dari video lucah jugak? bersepah sepah video lucah di pasaran sekarang, malah boleh disebar dengan mudah. Contoh video lucah Ariel Peterpan, dengan adanya telefon bimbit, mms dengan cepat saja video tu tersebar. Sekarang budak sekolah rendah pun ada telefon canggih.

Petikan berita di Harian Metro

Video seks kanak kanak didakwa dua beradik

Penyebaran rakaman aksi seks sepasang kanak-kanak yang didakwa adik-beradik melalui telefon bimbit menggemparkan penduduk sekitar bandar ini serta mencetuskan kebimbangan mengenai semakin parah keruntuhan moral masyarakat negara ini.

Ini kerana usia pasangan terbabit masih terlalu muda. Budak lelaki terbabit dipercayai berusia antara 11 dan 12 tahun manakala pasangan perempuan antara 13 dan 14 tahun.

Aksi berahi mereka dirakam dari pelbagai sudut dipercayai dalam bilik hotel atau motel oleh pihak ketiga berdasarkan katil dan keadaan sekitar.

Kakitangan swasta dikenali sebagai Azman, 25, yang memperoleh video itu melalui bluetooth daripada rakannya, berkata dia terkejut sebaik melihat aksi pasangan terbabit kerana mereka terlalu muda dan dipercayai masih bersekolah.
“Budak lelaki itu seperti murid tahun lima atau enam manakala remaja perempuan mungkin dalam tingkatan satu atau dua. Kemungkinan mereka adik-beradik kerana fizikal remaja lelaki lebih kecil berbanding pasangannya.
“Saya menggeleng kepala sebaik melihat aksi mereka yang tidak ubah seperti orang dewasa. Bayangkan apa akan jadi kepada mereka pada masa depan dan bagaimana penerimaan ibu bapa mereka jika mengetahui perkara ini,” katanya, semalam.

Menurutnya, tindakan pasangan kanak-kanak itu menggambarkan keadaan moral masyarakat yang semakin merosot dan keadaan ini yang menyumbang peningkatan kes pembuangan bayi hasil hubungan luar nikah.

“Jika murid sekolah rendah sudah pandai beraksi lucah dan dirakam pihak lain, bagaimana orang dewasa.

“Apa akan jadi kepada moral masyarakat beberapa tahun akan datang jika gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit semakin berleluasa,” katanya.

Justeru, dia berharap pihak berkuasa segera melakukan sesuatu sebelum gejala penyebaran aksi seks melalui telefon bimbit menjadi ‘wabak’ yang sukar dikawal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Video Aksi Panas Dua Beradik”

  1. Anonymous says:

    sekarang ni macam-macam perkara berlaku.

  2. tomato says:

    macam2 la sekarang nie..aishh tak taw nak kata pa lagi..sedih

  3. Solihin says:

    astaghfirullahalazim… dunia skrg mmg sgt menakutkan…

  4. eman jaybee says:

    apa nk jadi la…

  5. hawx down says:

    Ya Allah..
    bantu lah mereka..

  6. spekulasi di internet mengatakan yang diorang ni bukan adik beradik, tapi tajuk tu dibuat adik beradik, untuk melariskan harian metro..tak tahulah mana satu yang betulnya.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold