Sinetron Bukan Diriku Episod 2

Ringkasaan Sinopsis EPISOD 9 (Scene  romantis)

Bukan diriku episod 2 petang ni jangan lupa hehe..kalau tak sempat tengok mungkin ada ulangan, sebab dulu Cinta Kirana pun ada ulangan, tapi kalau nak tengok kat you tube, tak dapek la, tak da pun lagi..huhu!! Tengok kat astro je la ye..

Ok saya rajin sikit nak cerita tentang ringkasan episod 2 Sinetron Bukan Diriku:

Sinetron Bukan Diriku Episod 2

Sambungan dari episod pertama, Ayla dah nampak Ariel atas pejabat kat balkoni tu kan, sebenarnya dalam badan Ariel tu ialah Roh Ryo, jadi dia nampak Ariel main harmonika, dia pun terkejut, mcm mana Ariel tetiba jd pandai main plak.

Kat scene lain, Marina kekasih Ariel ni pun heran awat Ariel ni tetiba berperangai lain macam ja. Marina pun heran kenapa Ariel buleh pandai main harmonika.

Ok tinggalkan scene tu, Ariel jumpa Reya dekat rumah Reya, dia nampak Reya duk menangis pasal risau tentang praktikum, dan Ariel datang memujuk Reya, Reya pun jadi heran kenapa Ariel ni berkelakuan seiras mcm Ryo.

Ayla masih tak dapat nak maafkan Ariel walaupun Ariel cuba nak berbaik baik dengan Ayla. Dalam scene lain, Ryo dalam badan Ariel dah tak dapat nak menerima kenyataan yang Ayla membencinya, dia tertekan dan pergi berjumpa jururawat bernama Dian. Dian cuba memujuk Ryo yg ada dalam badan Ariel. Ariel pun ok sikit so esok pagi dia pi pejabat macam biasa.

Ryo dulu bekerja di bawah Ariel, jadi sejak Ryo meninggal, semua kerja terbengkalai, jadi tanpa pengetahuan Ayla dan rakan lain, Ariel dah selesaikan semua kerja tu.  Ayla senang hati bila tengok kerja tu dah siap, tapi dia tak pasti siapa yang siapkan, semsa dia turun ke bawah dia tak semena – mena tergelincir dan ada seseorang menarik dia dari belakang, rupanya Ariel.  Ariel dengan sepontan menasihatkan Ayla supaya hati-hati, gaya percakapan Ariel sebijik macam Ryo, dan tiba-tiba Ayla nampak wajah Ryo silih berganti di wajah Ariel….jeng..jeng..jeng..

Ok dah tak larat tulis..so tengok je la petang ni episod 2 Sinetron Bukan Diriku..hehe!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Sinetron Bukan Diriku Episod 2”

  1. [...] Sinopsis Bukan Diriku, Sinetron Bukan Diriku December 17th, 2010 nurizspace ShareUpdate: Ringkasan Episod 2 Bukan diriku [...]

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold