Hantu Kak Limah Balik Rumah, Memang Lawak Giler

Semalam tengok trailer filem Hantu Kak Limah selama 30 minit kat Astro, walaupun pendek dah cukup buat anak sedara saya yang umur 5 tahun dan 7 tahun tu gelak guling guling. Haishh!! ingatkan depa nak takut time hantu Kak Limah pusing tu, rupanya depa sikit tak takut..gelak lagi ada la..hahah!! time Johan yg pegang watak Abi Hurairah tu jerit bila tengok Kak Limah terjah dia..memang lawak le muka Johan tu.

Loghat Perak yang pekat.. lagi la bila Awie yang cakap hehehe!! Mesti Awie dah terror cakap Perak kan sebab dah dua kali berlakon dalam filem arahan Mamat Khalid ni.

Hantu Kak Limah Balik Rumah

Saya memang suka watak Pak Usop,bekas penari kebudayaan, dr filem Zombi Kg Pisang lagi, tak habih habih gaya tangan dia ahaha!! aduii sakit perut gelak. Memang tak lupa le, pak Usop nak gerakkan tangan dia  walaupun lumpuh, tangan dia lembut lagi dari orang pompuan..hehehe!! Nasib watak Pak Usop ada lagi , Mamat Khalid tak buang, kalau tak hilang seri dia.

Adakah Hantu Kak Limah boleh atasi kutipan Ngankung pulak? Persaingan sangat sengit rasanya ..tapi ni la lagi bagus persaingan yang sihat, makin banyak penagarah buat filem yg baik baik hasilnya. Orang pun tak rasa rugi kalau nak ke panggung.

p/s : Dr Rozmey pi la berguru dengan David Teo atau Mamat Khalid heheh!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

11 Responses to “Hantu Kak Limah Balik Rumah, Memang Lawak Giler”

  1. H.P.B Blog says:

    ramai kata best
    nih buat den nak gi tgok nih

    P/S : Blog Gua Kena Tegur Oleh Blogger! Gua Cuak!

  2. bazilalala says:

    kategori wajib tengok ni huhu bile keluar eh cerita ni ?

  3. Anonymous says:

    mamat khalid punya cerita sure lawak…
    hahaha

  4. Nuriz says:

    memang teringin sgt nak tengok hehe

  5. Syed Hilmi Syed Yahya says:

    filem arahan Mamat Khalid memang best n lawak dri dulu,,,hehe nice to meet you….=)

  6. Shueqry says:

    saya dah tengok filem ni masa hari pertama tayangan. Pecah perut ketawa! Memang best..mungkin akan mengatasi kutipan filem Ngangkung.

  7. Are_ku_ila_87 says:

    salam….xtgk lagi cita neh….nak tgk la…

  8. [...] Hantu Kak Limah memang lawak giler… [...]

  9. mama_mIa.. says:

    huahuahuahua..ya mmg lawak giler….best sgt2,,,sampaikan terbawa2 dlm kls presentation…n guest wat???!!! the result our team got excellent praises 4m our letcurer..hahahaha…best2…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold