Gadis Maghribi Pakej Murah RM 14,000 je

Baca dalam akhbar metro hari ni, tajuknya gadis Maghribi belum tercemar, pakej murah dan lengkap, cantik jelita, boleh buat isteri, hanya RM 14,000. Hahahaha!! baik punyer promot. Ni nak promot pakej pelancongan ke nak promot ebook  tak tau le, tapi pasni sure Encik Fairuz glemer le heheh!!  Pasni mesti ramai jejaka bujang atau yang bujang 3( ada bini tapi  nak pasang lagi ) teringin nak  tanya Encik Mohd Fairuz, camne ek boleh kahwin dengan gadis cantik Maghribi, senang senang je tu jadikan isteri? Ramai nak ilmu tu..

Gadis Maghribi

Yang gadis gadis melayu sibuk pi ke Lombok lari ikut jantan Lombok, pasni laki laki kat Malaysia pakat pakat pi Maghribi le bawa balik gadis gadis jelita yang hidung tinggi, kulit putih gebu buat isteri. HAha!!  Bagi laki laki yang selera dia sukakan perempuan putih gebu, putih melepak, hidung tinggi, tunggu apa lagi pi cepat tempah pakej pelancongan pi Maghribi. Kuang3x!!

Rasanya ada bini bini yang tak senang duduk ni, bila tau laki dia nak pi melancong ke Maghribi, atau pun ada autstation kononnya kena pi Morroco.

Lagi satu tajuk berita ni,  gadis Maghribi belum tercemar.  Awat gadis tempatan ni dah tercemar ke? baik punya tajuk paper ni ek?

Dalam mencari jodoh..adalah baik kalau seseorang tu, terutama yang muslim..renung renungkan seperti sabda Rasullallah s.a.w,

“Seorang wanita itu dinikahi kerana empat; kerana harta, kerana keturunannya, kecantikannya dan agamanya. Maka hendaklah diutamakan yang beragama, maka kamu akan bahagia”.

p/s : nak nyanyi lagu kejap..siapa bilang gadis melayu tak menawan, tak menarik hati, tiada memikatttt….lalalalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

17 Responses to “Gadis Maghribi Pakej Murah RM 14,000 je”

  1. gadis Melayu lebih molek, sebab apa gunanya rupa jikalau rumah tangga tak bahagia. Jika pasangan beragama, walaupun hidup sederhana, rasa bahagia saja..

    • nurizz says:

      yang penting budi bahasa dan agama, setuju tu, keccantikan tu bukan kekal selamanya, tua nani berkedut jugak

    • Akubiomed says:

      Dari apa yang dilaporkan gadis Mahgribi masih kuat didikkan agama sampai dating tidak ada disana dan ketaatan kepada orang tua. Jadis gadis-gadis tempatan kena kembalikan peradaban ketimuran yang semakin hari semakin terhakis seperti gejala buang bayi dan masalah sosial lain

    • Hanafiah says:

      btol tu…tp pendapat sy…90% gadis melayu normally ikut barat culture..
      bab hantaran & kos perkahwinan tak dinafikan..mesia mmg tinggi dah macam bangsa india & cina..that why ramai lg yg tak kahwin lg…
      lvl SPM pun RM8000 blom campoq lain2 lg…kalo gadis maghribi, all in RM14k..esok lusa pun boleh punya…

    • Khalid says:

      Bukan soal tu.Masalahnya, saya sebagai seorang bapa tunggal yang mempunyai 4 orang anak, pilihan saya sangat2 terhad.Tiada siapa yang inginkan.Tetapi saya faham kerana sekiranya saya mempunyai seorang adik perempuan yang mahu hidup dengan seorang duda anak 4 seperti saya, memang saya juga menentang.Satu lagi, bukan mudah orang seperti saya untuk dapat macam yang diharapkan.Mereka kat sini ada banyak pilihan abg2, jejaka2 dan teruna2 di luar sana walaupun tahu wanita sekarang lebih ramai dari lelaki… Inilah satu sebabnya…

  2. kakyong says:

    huhuuu… mencabar gadis melayu ni… ;)

  3. Akubiomed says:

    Harap tidak ada ekploitasi oleh mana-mana pihak kerana gedung perkahwinan adalah tuntutan agama

  4. langbuana says:

    BAGUS JUGA SEBAGAI MOTIVASI MURNI KEPADA LELAKI MALAYSIA MUSLIM BEKERJA LEBIH KUAT SEBAB NAK KE MAGHRIBI. ANA NAK MASUK NETWORKING BOLEH……. BOLEH PASANG DWNLINE KAT SANA… HE HE. KAN MALAYSIA BOLEH…. MENGKAYAKAN ZURIAT ARAB KAT TANAH MELAYU SATU JIHAT JUGA. KALAU TANAH SEBERANG KERANA BELANDANYA, MALAYSIA KERANA MAGHRIBI….HABIBINYA.

    • Anonymous says:

      Haha idea menarik tu Ana, boleh buat bisnes le atau pun buat pakej pelacongan ke Mahgribi sure laku, hubngan diplomatik pun erat antara Malaysia dan Maghribi

  5. Shahrollphoto says:

    Tergelak gak masa aku baca paper semalam- Bila renungkan balik, banyak yang perlu dipertimbangkan.. huhu

    yours
    SH

  6. Faraferoza says:

    ade jugak la org wat package macam ni…kalau korang nak ke di jadikan pacakge2 kat negara lain..? rase lain macam bila jadi product dalam bungkusan ni..huhu…

    http://sayasukatulis2.blogspot.com/2010/12/nasib-gadis-malaysia-yg-cantik2.html

  7. mat2010 says:

    cmne ye nak contact En Mohd Fairudz Mohd Yusoff ni? sape tau tlg share la :D

  8. lan komando says:

    salam….mmg patut pun lelaki malaysia memilih gadis maghribi pasal gadis melayu dah barai pun cecah ribuan ringgit….

  9. boy/saufi says:

    cam mana cara hendak jadikan bini magribi.. sy nak sangat. kalau bajet macam to.. dah terlebih mampu.. umo 23 thn .l mak sy suruh kwin cepat.. tapi sy tak ada calon.
    0173778772

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold