Bukan diriku Episod 9 Ringkasan Sinopsis, Scene Romantis

Hari, hari ni nuriz rajin sikit nak tulis pasal sinetron Bukan Diriku yang dah episod 8, di mana dalam episod 8 ni, Loki (Baim Wong) sudah mula rapat dengan Ayla(Ririn Dwi Aryanti), dia berjaya selamatkan Ayla dari penjahat penjahat yang diupah oleh Ariel.Ishh ish ish!! jahat betui Ariel. Ada banyak jugak scene yang romantik kan dalam episod tu hehe!! peminat Baim Wong mesti suka ni kan..

Bukan Diriku Episod 8

Ringkasan Sinopsis episod 9, Loki semakin rapat dengan Ayla, dan Ariel yang semakin cemburu, sambungan episod 8, Ayla dan Loki berjalan balik, Ariel mennggu Loki, dia ugut Loki kalau kacau Ayla lagi memang Loki cari nahas, wahh!! samseng Ariel. Loki kata dia tak peduli, sebab dia tak takut dengan Ariel..hehe!! hero kan, mana buleh takut.

Seperti biasa Loki tunggu Ayla di depan pejabat dekat pokok2 tu. Ok scene ni pasti peminat suka sebab Ayla datang kat Loki bagi sedikit roti dan Loki dan Ayla saling usik mengusik dan tersenyum..cinta dah berputik ni ahaha!! Lepas tu depa dua orang pi makan kat warung. Semua rakan pejabat Ayla duk heran yang Ayla berjalan dengan Ryo? Rakan rakan semua memanggil dia Ryo. Loki yang gila gila naik marah dan mula berlalu dari warung tu. Masa Ayla dan Loki berjalan, ada orang kejar Loki, depa berdua pun lari dari orang tu..duk bersembunyi..dan ada scene romantik lagi kat situ..sebab Loki tak sengaja terpeluk Ayla dan depa dua saling berpandangan dan tersenyum2 malu..adusss!! hahaha!! wah! suka peminat Baim Wong.

Loki ada menyimpan rahsia, tetiba Loki yang melihat satu kemalangan jadi murung dan marah marah, Ayla jadi pelik awat la Loki jadi berubah pulak ni, smalam ok pastu dia jadi marah2. Ayla tunggu Loki kat rumah, tapi Loki yak pulang2. Ayla sanggup tidur depan umah Loki sebab nak tunggu Loki..haiss!! baik betui la Ayla ni..awek yang romantik heheh!!

Loki marah marah suruh Ayla balik saja, Ayla pun pelik kenapa Loki berubah sikap…kenapa? saspenn saspenn..Loki habaq kat Kinar yang dia tak mau ada apa apa hubungan dengan Ayla dan dia tak mau rapat dah dgn Ayla..

Ayla masih lagi nak tau jawapan kenapa Loki berubah sikap jadi dia sanggup tunggu di depan rumah Loki..alahaii!baiknye awek ni..Loki terus melarikan diri dari Ayla, ada scene di mana Loki yang pening pening dan kurang sihat dah jatuh pengsan di depan rumahnya..tapi nasib bail awek comel cam Ayla ni duk tunggu dan terus tolong Loki…sambung episod 10

ok dah penat tulis tunggu je le episod 9 nanti heheh..selamat menonton

p/s : episod 8 Bukan diriku dah ada kat You Tube

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Bukan diriku Episod 9 Ringkasan Sinopsis, Scene Romantis”

  1. [...] Ringkasan Episod 9 Bukan Diriku (Scene Romantis) [...]

  2. [...] Sinetron Bukan Diriku Episod 2 December 22nd, 2010 nurizspace ShareRingkasaan Sinopsis EPISOD 9 (SceneĀ  romantis) [...]

  3. sarahnajwan says:

    tapi xsuke gaya si loki ckp tu..cepat sgt..kdg2 xfaham gtu akak nih..seb baik bole subtitle you..

    tapi..mmg sukolah citer ni..hahaaaa…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold