Video You Tube Banjir di Kedah November 2010

 Banjir di kawasan Alor Setar dah semakin pulih, ada sesetengah kawasan masih lagi belum surut, tapi kebanyakan kawasan di daerah Kota Setar dah nampak kurang sikit paras air. Lapangan Terbang Kepala Batas akan mula operasi Sabtu depan.

Tengok video you banjir di Kepala Batas, Kedah, kawasan tempat saya tinggal, saya tak sempat nak ambil video panjang sebab al maklumlah mangsa banjir kan..mana nak sempat buat semua tu, kena selamatkan diri dan barang barang dulu.

Banjir daerah Kubang Pasu

Kesian kat kerbau dalam video ni, tak tau nak pi mana

Kepala  Batas Kedah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold