Mohafri Mohamed Buat Seks Dengan Kekasih Selepas Bunuh Isteri

Kisah pembunuhan kejam dan tak berperikemanusiaan, tentang seorang pengurus katering Mohafri Mohamed yang dihadap ke mahkamah didakwa atas kesalahan membunuh isteri yang sakit asma, kemudian menyumbat mayat ke dalam almari. Selepas tu sanggup buat seks dengan kekasih di dalam bilik yang ada mayat isterinya tu.

Berita penuh :

Pengurus sebuah syarikat katering, Mohafri Mohamed tergamak melakukan hubungan seks dengan kekasihnya di bilik utama yang sama di mana mayat isterinya disumbat ke dalam almari selepas dibunuh.
Teman wanita tertuduh, Nazratul Anis Zainal Abidin, 23, memberitahu Mahkamah Tinggi di sini pada Isnin, selepas masuk dan meletakkan beg pakaian di ruang tamu dia kemudiannya naik ke bilik utama untuk menggunakan tandas. Selepas itu, katanya, Mohafri mengajaknya melakukan hubungan seks.


 Mohafri Mohamed didakwa bunuh isteri yang sakit asma

“Pada mulanya saya tidak mahu, tetapi tertuduh kata sekejap sahaja,” katanya yang mengenali tertuduh sebagai berstatus duda semasa mereka bekerja di Tropicana Medical Centre pada 2009.
Ketika ditanya mengenai kedudukan almari pakaian berkenaan, saksi pendakwaan kelima itu memberitahu, pandangannya tidak jelas kerana tidak memakai cermin mata yang diletakkan di atas kabinet.
Tambah Nazratul Anis, tertuduh juga berkelakuan seolah-olah mahu menghalang pandangannya di bahagian kiri kerana sering berdiri di sebelah kiri dan juga menunggunya keluar daripada tandas.

Saksi menambah, dia tidak melihat perkara luar biasa ataupun mendengar bunyi orang mengerang semasa berada di bilik itu.
Mohafri, 37, yang sebelum ini bekerja sebagai pengurus syarikat katering dibicarakan atas tuduhan membunuh Fazlina, 38, antara pukul 5 dan 10.30 pagi, 30 Disember 2009 di rumah nombor 70, Jalan Pinggiran 2, Taman Pinggiran Ukay, Ampang.

Dia yang diwakili peguam Hisyam Teh Poh Teik dibicarakan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman mati mandatori jika sabit kesalahan.

Mayat Fazlina, ibu kepada dua orang anak itu ditemui dibaluti kain selimut tebal dan diletakkan di bahagian bawah almari pakaian manakala hidung dan mulutnya ditekup dengan menggunakan pita pelekat.
Mangsa juga merupakan seorang penghidap asma kronik.

Katanya, tertuduh datang menjemputnya dan membawa dia ke sebuah rumah teres dua tingkat di Ampang.
Katanya lagi, selepas mengadakan hubungan seks dia mendengar bunyi loceng dan tertuduh telah mengarahkan saksi untuk mendiamkan diri manakala tertuduh menuju ke arah tingkap.
“Saya ada menyuruh tertuduh membuka pintu kerana mungkin ada sesiapa di luar, mungkin ada pegawai dari Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) tetapi tertuduh beritahu ada seorang perempuan memakai seragam polis di luar rumah,” katanya.

Tertuduh semasa itu tidak mahu membuka pintu dan memberi alasan polis itu mencari pembantu rumahnya yang tidak mempunyai dokumen perjalanan diri.
Mengenai hubungan sulit mereka, Nazratul Anis berkata, mereka telah merancang untuk ke sempadan Thailand bagi urusan pernikahan pada hari kejadian pembunuhan itu berlaku.
Katanya, rancangan untuk bernikah di sempadan Thailand dibuat ekoran hubungan mereka tidak direstui oleh bapanya dan tertuduh telah menguruskan segala urusan berkaitan pernikahan.
Sehubungan itu, Nazratul Anis telah menaiki bas daripada Parit Buntar, Perak untuk berjumpa dengan tertuduh sebelum mereka menaiki kereta api ke Perlis.

Selepas keluar dari rumah berkenaan, saksi yang bertubuh kecil molek itu seterusnya memberitahu, mereka dijemput oleh adik Mohafri yang dkenali sebagai Hanafi dengan kereta Proton Wira untuk ke perhentian Transit Aliran Ringan (LRT).

“Saya dan tertuduh menaiki teksi untuk ke KL Sentral kerana kereta api kami bertolak pada pukul 8.15 malam. Sepanjang perjalanan, saya nampak tertuduh sibuk bercakap di telefon bimbit.

“Saya cakap, apa kaitan dia dengan Fazlina kerana mereka dah bercerai. Dia jawab, “dia orang” yang desak dia untuk buat laporan. Tapi saya tidak tahu siapa yang dimaksudkan dengan ‘dia orang’,” katanya yang ditinggalkan tertuduh dan diarahkan pulang semula ke Kuala Lumpur sendirian.

Bagaimanapun, Nazratul Anis menghubungi rakannya, Nur Ikhwan Abadi Andi Samsinar yang dipanggil Wan agar menjemputnya di stesen kereta api Sungai Buloh.
“Wan bawa saya ke tempat kerjanya kerana dia masih belum habis waktu bekerja sementara saya menunggu di dalam kereta sehingga pukul 10.30 malam. Selepas itu, kami pergi ke rumah tertuduh.
“Masa sampai, kawasan itu telah dikepung oleh polis. Wan buat satu pusingan dan letak kereta di belakang. Wan suruh saya duduk di dalam kereta sambil dia pergi bertanyakan orang.

“Wan kemudian memberitahu saya ada kes suami bunuh isteri,” katanya pada pemeriksaan utama oleh Timbalan Pendakwa Raya Rosidah Abu Bakar.
Saksi itu menambah, dia membuat laporan polis selepas diminta oleh Wan memandangkan dia adalah individu terakhir bersama tertuduh. Di balai polis, dia dibawa ke sebuah bilik untuk diambil keterangan dan telefon bimbitnya dirampas.
Sementara itu, kakak mangsa yang bernama Faezah selaku saksi pendakwaan keenam menangis apabila dirujuk gambar adiknya dan memberitahu dia mula rapat dengan adik bongsunya sejak akhir tahun lalu.
“Fazlina ada memberitahu bahawa dia menghadapi masalah rumah tangga disebabkan orang ketiga dan mereka hendak bercerai,” katanya.

Saksi yang bekerja sebagai penolong jururawat di Pulau Pinang juga memberitahu, kali terkahir dia menghubungi mangsa ialah pada pukul 5.30 pagi, hari kejadian bagi meminta mangsa mengambil cuti kecemasan untuk membawa bapa mereka yang berada di Kulim,Kedah yang sakit.
Perbicaraan di hadapan Hakim Datuk Wira Mohtarudin Baki bersambung 13 Januari depan.

Sumber: Mstar Online

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

22 Responses to “Mohafri Mohamed Buat Seks Dengan Kekasih Selepas Bunuh Isteri”

  1. ♥ηαβειια♥ says:

    Astaghfirullahalazim~ dunia dh semakin uzur. banyak betul jenayah yg berlaku. huhuuu~

  2. saiazuan says:

    hmm brkenaan blog anda http://nuriz-techlife.blogspot.com/ tu.. still aktif ke? bnyk tips leh tg kt situ.. or tips2 da tukar ke blog yg ini?

  3. daisy says:

    benci!!benci!!benci!! (motif tetiba nak emo??)

  4. wadud@duad says:

    huh.. geram btol..
    sanggup dia eh..
    ape ke mangkuk ntah..

  5. ShazlinaSaad says:

    geramnya..sanggup bunuh isteri sendiri..huhu

  6. bungakuning . says:

    jahatnya ! memang tak de perikemanusiaan langsung !

  7. Izan Ishak says:

    apalah nak jadi org skrg ni kan. nafsu serakah mengatasi segala-nya. nak kata mental pun iye lelaki nih~

  8. sarah-najwan says:

    skrg nmpk sestgh org fizikal mcm sihat..
    tapi mental sakit..
    kita xle nk beza

    hati2lah..berwaspada..manusia skrg sanggup buat perkara yg terjangkau dek akal yg waras..

  9. L@g3nd@ buD@k N@k@L says:

    bila nafsu menguasai diri~~akibat dia..jadi mcm nie laa~~seronok jap jer x sampai pun 30 minit…yang selebihnya padah yg dpt

    hakhakhak~~

    pengajaran buat semua..hohoho

  10. N@SIQUE says:

    tgk kekasih dia pun mcm2 org baik2 jer,,,tapi mcm mana sanggup wat seks ngan mamat nie..aduhhhh……

  11. anakmuo says:

    pehh… dasat weh

  12. Solihin Zubir says:

    ishhh… kuajaq btoi..
    patot rejam sampai mampos je…

  13. cik kia says:

    ni bukan manusia.ni haiwan! sedih betul tgk keadaan skg ni kan ?

  14. ardinihumaira says:

    ni suami paling dasat dni penah baca setakat ni. dasat!

  15. Miss Fairladyjim says:

    kesalahan boleh didakwa atas 3 dakwaan:

    1.Membunuh dengan niat
    2.Berkhalwat
    3.Berzina

  16. +dieabella+ says:

    binatang pon xkejam mcm nih..bila kita da berani wat 1dosa kita xakan takut wat dosa yang lain..mula berzina pastu bunuh..

  17. Rama2Ungu says:

    manusia tak berperi kemanusiaan langsung…

  18. freeman says:

    cilakak punyer org
    inilah tanda-tanda orang yg rosak jiwa.. minta dijauhkan Allah

    Baca NIKON CONCEPT STORE

  19. Ellen says:

    Astaga..Ellen baru bterbaca plak pasal ni..kejam sungguh suami tu..adoii..

  20. ShueQry says:

    ada pengajaran tersirat dari kisah mengerikan ini, terjadi dengan izin Tuhan untuk membuat kita berfikir..

  21. CINDAI says:

    alohai…itu lelaki ma….pompuan punya sama ma….kenapa mau bunuh itu isteri..rasa pun sama ma……

  22. ARYSSA says:

    hari ni dia dah dibebaskan..ntah apa hujahnya yg dia boleh lepas mcm tu aje..pastu siap kata nak ambik balik anaknya utk dijaga..kalo aku jd family wife dia aku akan fight habis2an dari biarkan cucuku dipelihara oleh manusia mcm ni. Kalau sekalipun dia mmg x bunuh, tp dia tetap buat affair dan berzina, which is proven.

    agak2 pas ni jais ada nak ambik tindakan sebab mengaku berzina tak?

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold