Miky Seorang Pondan Menyamar Sebagai TMJ

Beberapa minggu lalu, heboh ada satu akaun Facebook palsu Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Ibrahim Sultan Ibrahim atau TMJ. Individu bernama Miky, seorang pondan dikatakan membuka akaun tersebut dengan menyamar sebagai TMJ.
Hari ini cik Miky yang berumur 31 tahun tampil mendakwa dia menjadi mangsa fitnah.

Tunku Ismail Ibrahim Sultan Ibrahim

Miky mengaku dia yang membuka akaun Facebook atas nama TMJ tetapi dengan niat untuk memberi sokongan moral kepada Tunku Ismail dan bukan menyamar sebagai kerabat diraja itu.

“Sebenarnya kandungan laman itu adalah berkaitan komuniti Johor Bahru serta menggambarkan TMJ sebagai ikon,” jelas cik Miky kepada pemberita Kosmo.

Macam pelik je penjelasan cik Miky, membuat akaun Facebook untuk TMJ kerana nak beri sokongan moral..huhuhu!! tapi kenapa duk menjawab komen dan mesej dalam facebook seolah olah orang percaya TMJ yang jawab.
Mungkin cik Miky ni minat giler kat TMJ kot. Penyiasatan masih dijalankan, kita tengok je hasil siasatan nanti siapa kah yang bersalah, dan benarkah dakwaaan cik Miky dia difitnah.

Siapa lagi yang dapat akses akaun tu selain cik Miky?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Miky Seorang Pondan Menyamar Sebagai TMJ”

  1. daisy says:

    mungkin dia nak glamer macam mickey mouse

  2. aYaz says:

    ish2…
    mare kang TMJ tu..
    mcm2 hal skrg ni,huhuhu….

  3. PertMuffin says:

    mickey tu satu batch dengan i kat utm skudai.. tapi dia ambik civil..
    tak sangka dia rupanya..
    tak kuase tauu! :D

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold