Iklan Petronas 2010 – Antara Dua Kampung (Kisah Terlanjur Maznah dan Fendi)

Iklan Petronas 2010 berlatar belakang filem Madu Tiga tentang giliran beraya, nak raya kampung isteri atau suami? Bila tiba hari raya mesti ada jugak dilema yang melanda pasangan suami isteri, kadang kadang boleh bergaduh. Masing masing nak beraya raya pertama di kampung sendiri bukan kampung mertua.

Dalam ni bukan bergaduh madu dgn madu, tapi tok bisan yang bergaduh suruh menantu balik kampung depa. Jenuh cam ni ..heheh!!

Tengok Video Iklan Petronas Maznah dan Fendi ni


Lain kali buat la MOU dulu heheh..buat perjanjian..buat giliran tahun ni kampung suami raya pertama, raya kedua kampung isteri lepas tu tahun depan raya pertama kampung isteri pulak..kan senang?

Bertolak ansur lah..Selamat Hari Raya Anda..tu la mesej dari iklan Petronas ni.
Ada jugak mesej dari iklan yang hebat tapi zero mesej tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Iklan Petronas 2010 – Antara Dua Kampung (Kisah Terlanjur Maznah dan Fendi)”

  1. sop says:

    iklan petronas sentiasa yg terbaik!

  2. ibu WaWa says:

    akak suka iklan ni, memang best.
    biasanya iklan Pertronas memang best2.

  3. HONEYBEE ANJELL says:

    saya suka iklan ni! petronas memang best! keep it up petronas! :D

  4. pakcikLie says:

    setakat ni semuanya beres..alhamdulillah…tanpa MOU , perlu lihat kpd keadaan yg lebih memerlukan.

  5. Zombie Kiri says:

    MOU?! idea yang bagus, kena sertakan masa akad nikah!

    BTW, iklan Masonik dan Kristianisasi DI tv3, lagi best!

  6. Muhammad Burn says:

    okay la iklan ni… hehe

  7. MangkOk cHenTa ♂ says:

    hoo..suke cite hitam putih..
    =)

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold