Gambar SM Nasarudin dan Marion Caunter, Biodata SM Nasarudin

Gambar Kahwin SM Nasarudin dan Marion Caunter

Pengacara Marion Caunter dan pasangan kekasih hati SM Nasarudin belum umumkan tarikh kahwin lagi. Dekat dekat nak kahwin baru Marion nak umumkan. Kiranya masih rahsia lagi le tarikh kahwin tu, ada khabar angin kata bulan Disember ni, apa apa pun tunggu je le kan.

Kisah cinta dan kemesraan antara Marion dan SM Nasarudin ni semua dah tahu. Dah lama dah depa duk bercinta dekat 5 tahun, tunggu apa lagi..elok lah kalau nak kawin kan…
Tapi berita hari ni nampak macam ada tak kena je bila abang kepada SM Nasaruddin katanya perli si


Marion ni, kata SM Faisal, Marion ni lebih-lebih duk jaja hal kahwin padahal belum apa -apa lagi. Betui ka lagu tu? Melayu ada adat nak pantun pantun, merisik, meminang, tentu belanja..bla, bla bla…awat duk pi habaq awai awai kat media tak tunggu dulu..emm agaknya lagu tu kot kisahnya.
Marion kesal dengan kenyataan dari bakal abang iparnya SM Faisal SM Nasimudin yang siap berpantun dalam laman Twitter,

“Minah tu sendiri buat pengumuman di surat khabar, terdesak sangat ke?”

Pantun 5 kerat bunyi macam ni:
Adab Asia megah berzaman
Jumpa bincang pun belum
Hormat semua yang tua dihiraukan
Berlagak angkuh berita dilaung
Rugi ini generasi hadapan

Nampaknya Marion kena belajaq pantun le pulak hehehe nak balas balik pantun 5 kerat tu..heheh..!! hai macam macam hal..
Marion kesal tapi dia lebih bimbang kalau hubungan antara dia dan Nasarudin tidak direstui orang tua berbanding orang lain. Nasarudin pun katanya terkejut dengan berita tersebut dan sentiasa memberi sokongan kepada Marion.

Ini le gambar Marion dan SM Nasarudin yang sedang hangat bercinta, mesra sekali

Biodata SM Nasarudin
Sm Nasarudin anak kepada Allahyarham Tan Sri Nasamuddin SM Amin tokoh korporat. Nasarudin ialah anak kedua dan berusia 27 tahun.
Nasarudin , SM Faisal dan adik mereka SM Faliq menguasai kepentingan dalam Kumpulan Naza bernilai RM 3 Billion.
Nasarudin menamatkan pengajian dari University of Southern California.
Dia melibatkan diri dalam Naza Kia Sdn Bhd sebagai pelatih pengurusan pada 2005 dan kemudiannya pada tahun 2006 dilantik sebagai ketua operasi Naza Corporation Sdn Bhd, dan sebagai CEO dalam ketiga-tiga syarikat-syarikat Naza pada tahun 2008 – Nasim Sdn Bhd (Francais Peugeot), Naza Corporation Sdn Bhd , dan NZ Diners Sdn Bhd.

SM Nasarudin dan SM Faliq

SM Faisal
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

One Response to “Gambar SM Nasarudin dan Marion Caunter, Biodata SM Nasarudin”

  1. Andimazlan™ says:

    Semoga berbahagia sebagai isteri dan seorang muslim yang beriman. InsyaAllah.

    http://www.andimazlan.com

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold