Fasha Sandha Terima Kalau Ditakdir Bermadu

Wahh ayat tak boleh blahh gitu..Fasha Sandha terima dengan hati terbuka kalau dia ditakdirkan bermadu kelak. Amboi! belum kawen dengan Abang Jejai dah bagi “green light” ni heheh..mesti abang Jejai senyum sampai telinga, ada ‘can’ pasang lagi satu sebab Fasha tak marah pun..heheh!! Kalau Fasha bermadu ngan Tiz Zakiah amacam? Ada brann..hehehe!!

Fasha Sandha ditemubual oleh wartawan hiburan mengenai filem 4 madu arahan Prof A. Razak, FAsha membawa watak sebagai Ros dalam filem 4 Madu ni. Sambil tu dia ditanya oleh wartawan, sanggupkah dia hidup bermadu di dunia realiti dan Si Fasha ni pun jawab..

“kalau lelaki berlaku adil terhadap semua isteri, berkahwin kerana ikut sunah Nabi, bukan berpaksi nafsu semata-mata dan menjalankan tanggungjawab sepenuhnya, ia boleh diterima. “Dalam kehidupan realiti, saya mampu menerima dengan hati terbuka jika ditakdirkan bermadu. Saya ambil contoh bagaimana Ros menerima keputusan Azlan yang mengahwini wanita lain dan pada waktu sama, si suami berlaku adil kepada setiap isterinya”.

Baru Tiz sms abg Jejai, hang melatah..ni kan nak bermadu…kekekeke!!
p/s : apa apa aje..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

10 Responses to “Fasha Sandha Terima Kalau Ditakdir Bermadu”

  1. Shiela Latif says:

    kakhkahkah…ayat emang takleh blah…kawin dulu tengok..silap2 madu dia sok cik nora danish lak kan…baru kena buku ngan ruas…huh

  2. diana says:

    dia nak bermadu tapi
    orang lain nak ke bermadu dengan dia??
    silap2 makan hati je..

  3. suhaida shukor says:

    poyo nakmati, tiz ajak jejai kuar pun da menggelabah mak aih. lagi nak bermadu. witch.

  4. .::WaNiE::. says:

    haha yelah tuuuu

    ckp mesti mau best je

    tengok tiz zaqyah sms jejai pun dah kepoh

    hahahahahaha

  5. Mario says:

    yela…masa bercinta semua sanggup…yg x nora tu pn kaya…ok la kot…haha

  6. Azmi says:

    yeye je fasha tu…
    bila kena madu baru dia tahu…

  7. Miss Annaz says:

    ckp mmg mudah..
    hari 2 jer dh melenting..

    klik nie..http://annaz79.blogspot.com/2010/06/fasha-vs-tiz.html

  8. dyah pinky! says:

    haha. kelakar betul fasha ni. heh. menyampah. kang kalau betul2 dimadukan. habis dia serang madu dia tu.

  9. kompas says:

    macam sundal je fasha ni

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold