Web Filem Lucah Ditayang Di Parlimen Indonesia

Gempar di Parlimen Indonesia semalam, apabila tiba-tiba muncul di skrin memaparkan web web filem lucah di Dewan Perwakilan Rakyat(DPR). Semua wartawan dan birokrat pun terkejut dengan kejadian tu. Tayangan tu berlangsung selama 10 minit sebelum pengawal keselematan berjaya menutupnya.

Skrin sentuh di DPR tu selalunya untuk menyiarkan maklumat DPR, kegiatan dan agenda DPR saja, tak diketahui macam mana skrin tu boleh memaparkan imej dari laman web filem lucah yang sumbernya dari


internet. Mesti skrin tu dah digodam oleh hacker/pemgodam yang bijak pandai kan.

Selepas Presiden dan rakyat Indonesia malu dengan kes video lucah Ariel dan Luna Maya, sekali lagi Presiden Susilo Bambang Yudhoyono dimalukan dengan kejadian tak disangka sangka ni.
Sebelum tu, presiden Indonesia pernah mengharapkan kawalan ke atas Internet diperketatkan kerana kes skandal video seks melibatkan tiga selebriti terkenal Ariel, Luna Maya dan Cut Tari.

Nampaknya ada pengodam yang sengaja nak memalukan Presiden dan rakyat Indonesia lagi, atau pengodam tu saja saja nak uji kecekapan dan kebolehan mengodam DPR Indonesia.

sumber: Kosmo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Web Filem Lucah Ditayang Di Parlimen Indonesia”

  1. Gen Fujita says:

    raso-rasonya sapolah punyo kojo tu ya? :D

  2. hentakbelipat says:

    huyohh!!!!ini bikin panas

  3. AngahSayang2314 says:

    mungkin ada yang pandai selok belok kat dewan rakyat diorang kottt

  4. arek says:

    hahha..jgn kena kat kita sudah

    Buffered Earnings

  5. kak ina kl says:

    dia orang syok tgk airel peterporn kot..

  6. kelana fana says:

    technical problems kot…

  7. maisyah says:

    ya mungkin mencuba-cuba sahaja kepakaran masing2..bikin malu juga kan..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold