Roslin Hashim Bercerai Lagi Selepas Sebulan Kahwin

Roslin Hashim jaguh badminton negara kita ni akan failkan perceraian dia esok. Bercerai lagi? Roslin 35 tahun berkahwin dengan Norhayati Othman,38 sebulan lalu. Norhayati ialah Pengarah Pemasaran, Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas).

Tekezutt jugak ni bila baca berita pasal Roslin Hashim cerai lagi. Apo kono eh jangg?! eden pon tak tau le jang oii!..jodoh pendek lagi le tu.
Rasanya masih merah inai di jari tu dan nak cerai. Masih tak putus putus peminat duk ucap kata ucapan


“Selamat Pengantin Baru” ..alih alih dah nak cerai…haii doniaa donia..!! Kahwin macam main pondok pondok je nih. Takkan tukar bini macam tukar reket kot, servis bertukar tangan huhuhu!!

Mereka berkahwin pada 5hb Julai selepas berkenalan hampir 5 bulan. Sebelum tu Roslin berkahwin dengan

Faizah Mohamad,32, pada 30 Januari 2009 tidak bertahan lama apabila mereka bercerai selepas 12 hari menjadi suami isteri.

 Perkahwinan dengan Faizah dulu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

8 Responses to “Roslin Hashim Bercerai Lagi Selepas Sebulan Kahwin”

  1. NiZaM Limited says:

    giler cerai btol mamat tu..saje nak masuk paper je..adehh..
    ingatkan dah serik..lps buat kontroversi cerai lps 12 hari dulu..skrg dah up sket naik sebulan sblm cerai..pasni 2 bulan plak kot..

    haish..mmg mcm tuan rumah kate..dia nak men pondok2 agaknya..kecik2 dulu tak sempat main..ish2..

    skali skala terjah la blog saya plak.. =p

  2. suzzsuzie says:

    mesti orang dah takut nak kahwin dgn dia lepas ni….tah apa2..dah dua kali runtuhkan masjid dia ni

  3. Hamli Sanai says:

    Adoyai, mcm ade yg x kene je tuh~~

  4. nuriz says:

    ntah le jang oii huhuhu!! hanya tuan diri je tau pe masalahnye..

  5. ozzy says:

    masyaallah ..apa masalahnya pulak ni..mcm main2 pulak kawin

  6. Mirahanna says:

    Jongos, takde duit. Cakap belit nak mampos!

    Si jongos ni boleh ke neraka. Dia tak habis habis dgn bomoh dia, dengan sihir ni.. tu sume boleh pegi mati.

    Boleh blah tak? Ade ke dia kata.. Ade org dah buat sihir kat facebook dia sendiri so bile cik yat bukak facebook yang dah disihir tu, cik yat(ayat jongos sendiri ye!)dah masuk ke alam dia.. Jadi cik yat dah kene hasut!

    Bahahahahha! Lawak sial.

    So, kesimpulannya kawan2.. Facebook berhantu. Jeng jeng jeng…

  7. nuriz says:

    Cik Mirahanna..dapat mana gossip panas ni huhu..facebook berantu lak..panas2

  8. Tn.Punya says:

    aku pon naik heran apa masalah dia ni.. ari tu 12 hari je.. sekarang up sikit 30 hari.. alasan masalah rumah tangga..

    kalau tak bersedia lagi jagan kawin buat niaya je dekat wanita.. kalau sah bercerai dah 2 wanita jadi janda roslin hashim..

    lepas ni ada sapa2 lagi tak nak jadi janda dia?..

    hidup bujang dengan berrumah tangga memang berbeza.. lagi2 nak bahagi2kan masa dengan kerja, rakan dan pasangan kita..

    kata orang perkahwian tahun 1 hingga 5 adalah saat2 getir bagi orang yang baru berkahwin.. kalau anda berjaya melalui liku2 dalam tenmpoh 5 tahun tu insyaallah kekallah rumah tangga.. kalau tidak.. mungkin anda akan ikut seperti roslin hashim.. renung2kanlah kepada yang belum berkahwin ni..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold