Peserta Gadis Melayu Musim 3

Program Gadis Melayu datang lagi bagi musim ke 3 ni. Gadis Melayu akan disiarkan di TV9 setiap Jumaat 9 malam, pada 27h Ogos ni. Pengacara bagi program ni ialah Ashraf Muslim. Jarang pulak tengok Ashraf jadi penagacara, duk tengok dia jadi pelakon je dlm drama Ilusi tu.

Berikut ialah senarai peserta Gadis Melayu musim ke 3 yang terpilih :

Afiqah Hazwani Md Nordin (Afiqah), 18, Nur Diana Zainuddin (Diana), 19, Nor Shamimi Ernida Mansor (Mimie), 20, Norhidayah Samsudin (Hidayah), 21, Siti Nurzakiah Abdul Aziz (Zakiah), 21, Siti Mastura Mohamad Saleh (Mastura), 24, Fatheen Nabila Ghazali (Fatheen), 24, Norazrina Mohd Salleh (Rina), 25, dan Siti Amira Mustakhim (Amira), 25.

Dua musim gadis melayu dilanda kontroversi dan gossip panas, adakah gadis melayu kali ni tak membawa kontroversi yang tak enak lagi, tengok semua ramai yang pakai tudung dalam gambar tu. Harap harap tingkah laku secantik imej yang dibawa jugak. Jangan sebab nila setitik habis susu sebalanga rosak.

Harap harap Gadis melayu yang jadi melayu betul.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Peserta Gadis Melayu Musim 3”

  1. Salmia says:

    gadis melayu mesti la lengkap dengan ciri2 kemelayuan. agama juga penting..

  2. ::fadxieza:: says:

    ye btol2..
    harap juga dorg ni sume melayu tulen..
    haha..

  3. sweetie2010.blogspot says:

    Salam Nuriz,

    Dah dua musim Gadis melayu ni Kak Sweetie ikut. makin lawa2 pilihan kali ini ya.

    Nuriz tak mahu masuk ker?

  4. deatH_luVer says:

    tak sabar nak nengok !…

  5. nuriz says:

    kak sweetie wat lawak je..kekek nak gelak guling le hahahah

  6. puterapescado says:

    Norazrina Mohd Salleh (Rina) – one of my senior kelab di UTM…cantek, berwawasan…maybe calon pemenang kot this season :)

  7. Peri PiA says:

    Kenal Rina Salleh,melalui maya :)
    blog,FB…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold