Pantun SMS Hari Raya Raya , Pantun SMS Lawak Raya

Hari Raya lambat lagi tapi kalau nak ucap dengan SMS atau nak hantar pantun lawak jenaka kat kawan kawan tu dah boleh dah kot..hehehe
Antara koleksi sms pantun raya yang ada ni bolehle sebagai contoh dan kalau tak tau pantun amik pantun ni je dan sms kat kawan kawan ke, kat aweks ke..kat sesapa le, yang jauh yang dekat..yang mana teringat di hati tu kan…
Umai Udang Galah Tenggiri,
Seafood fresh ada kat sini,
Selamat Menyambut Aidilfitri,
Salah Silap Harap Dimaafi.

Hari ini ku letih tak pergi kerja,
Semalam letih beli baju raya,
Jumaat ini ku balik kampung nak sambut raya,
Ku menyusun 10 jari memohon ampun maaf daripada ayah bonda,

Habis posa sambut  Aidilfitri
Selepas genap posa sebulan
mylepak menyusun sepuluh jari
Semoga yang kurang harap dimaafkan

Hari ini kita pose,
esok kita raye,
Esok dah tak pose,
sebab esok raye

 Lagi…..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Pantun SMS Hari Raya Raya , Pantun SMS Lawak Raya”

  1. Amir Izzat says:

    wah! menarik2..hehe..tapi jarang dah amir main hp..nak ucap mengucap nie.tak main dah….haha…

  2. ::::.cik itam..:::: says:

    nuriz nk amik erk pantun2 ni.. teruje duk bce semua loghat.. hehehe

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold