Badan Terpotong Dua

 Dalam video ni seorang ahli silap mata nak buat demo, tak tahu nama dia, macam pernah tengok dia ni kat tv. dia minta seorang wanita baring atas bangku panjang dan salah seorang diminta pegang tangan..
tapi tak semena -mena orang yang pegang tangan tu tertarik badan pompuan yg baring tu, sebelum ahli silap mata tu betul betul bersedia utk suruh dia tarik…
badan pomuan tu telah terpisah dari pinggang..uuuu, adakah real atau hanya trick?

tengok video

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Badan Terpotong Dua”

  1. diana says:

    uish..betul ke ni?

  2. ░♥si lampu neon♥░ says:

    pernah gak tgk trick ni..ade tektik yang tersembunyi..not real ;)

    Jom Vote Video Best – Video MCdonald Contest ;) Click Here Vote For Me!

  3. nuriz says:

    ramai kata dia tipu je tu, skrg kan makin canggih

  4. belalang hijau says:

    try search yg david coperfield punya magic pisah badan…lagi nmpk real…

  5. nuriz says:

    david guna jin ifrit kot hehe

  6. Abu Luqman says:

    salam ziarah pagi yang ceria…ziarah sini….biasa la …kita selalu di tipu kan

  7. intanurulfateha says:

    ngeri nye
    T______________________T

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold