Video Paul Sotong Buat Ramalan Pilih Sepanyol ke Final Tepat

 Wahahaha si Paul sotong kini popular sebab ramalannya tepat semalam. Ramalan Paul memilih Sepanyol dan bukannya Jerman ke pusingan Final tepat. Alamak!! pasni semua kaki ekor ke kaki judi ke pakat nak mintak tolong Paul pilih no ekor…jenuh Paul. Meh lihat video Paul sotong yang memilih pasukan Sepanyol dan bukannya Jerman.

Sepanyol menang 1-0  ke atas Jerman.
meh tengok video Paul sotong pilih  sepanyol…alahai nujum pak sotong


Nujum Pak sotong bukan Nujum Pak Belalang hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Video Paul Sotong Buat Ramalan Pilih Sepanyol ke Final Tepat”

  1. yott says:

    haha..siap la lps ni si paul sotong ni kena simpan kunci elok2..kalo x kena curi dek org2 yg taksub kat sotong tu..
    apa2 pun sy suke sbb spain menang

  2. Dakjaatâ„¢ says:

    puyol, selalu bagi own goal jek kat barca.. haha! :P tapi kali ni dia berjaya!!!

    hahaha! padan muka germany.. goal england pun dorg boleh kata tak goal.. haha! bagus2… janji bukan germany di final.

  3. tqa says:

    huhu.
    mane2 tqa blogwalking pon mesti jumpe kesah si paul ni kan.
    femes tol dy nih

    jemput datang ke blog tqa

  4. faizal says:

    tekaan paul si sotong nie kebetulan je semata-mata..lepas nie klu dia teka tak betul,gerenti kena cincang wt sambal tumis punya la

  5. yastro says:

    He3!!! puas ati pagi tadi…mmg syok tgk Jemang kne buli…he3!!!

  6. nuriz says:

    sebab kenetulan tu le paul sotong orang cari merata rata ahaha

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold