Shahir Af8 ke klon Shahir?

Halamak ni Shahir Af 8 ke kembar dia?..ehehehe!! Mak datuk muka Shahir ni baru habis periksa Spm ke ni. Awat lain macam je. Hampir hampir tak kenai ni Shahir Af 8 tu.
Kalau tengok dalam gambar ni, Shahir belum pakai braces lagi, simpan jambang lak, rambut cacak lagi..hohoho!!

Sekarang dah jadi artis muka pun lain le sikit, grooming lah bagai mesti le ensem dari dulu kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Responses to “Shahir Af8 ke klon Shahir?”

  1. tqa says:

    shahir kah?
    so baby face.
    ngahaha tipu je :p

    lain kot muke.

    jemput datang ke blog tqa

  2. kAziShA says:

    yupp muka shahir mmg camni time lepas skola dulu..feymes habis dia skrg..dulu biasa2 je..huhu..

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold