Ramalan Paul Sotong Kurita Ajaib – Belanda atau Sepanyol Juara Piala Dunia 2010?

Peminat piala dunia mesti menantikan jugak ramalan Paul Sotong Kurita ajaib ni nak  tilik pasukan mana akan jadi juara Piala Dunia 2010.
Adakah Paul sotong kurita ni nak pilih Belanda atau Sepanyol. Kebanyakan ramalan Paul ni tepat belaka.
Rasa- rasanya paul sotong ni pilih Belanda kot heheh..

Meh tengok sikit gambar Paul Sotong Kurita Ajaib ni meramal dan tilik sepanjang Piala Dunia 2010:

lagi gambar paul sotong meramal :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
You can leave a response, or trackback from your own site.

7 Responses to “Ramalan Paul Sotong Kurita Ajaib – Belanda atau Sepanyol Juara Piala Dunia 2010?”

  1. Hazman says:

    Sutun OH Sutun…. !!!

  2. xazryx says:

    aku nk masak sotong ni buat goreng tepung ,haahah ,

  3. ::fadxieza:: says:

    mintak2 ko salah teka sotong..
    bia org sembelih ko,buat sotong bakar..
    hehe..

  4. .::WaNiE::. says:

    aku nak buat sushi

    meh sini sotong ni

    eiiiii

  5. DocFKL says:

    sotong goreng

  6. yastro says:

    sutung pun dpt kawalan kehormat woo…org argentino nk ratah dia..he3!!!

  7. kulop ludin says:

    sotong tu lagi berakal daripada tuannyea….
    masak merah pon ok gak…

Leave a Reply

CommentLuv badge
Powered by WordPress | Designed by: backlinks | Thanks to personal loans, payday loans and world of warcraft gold